Spring naar bijdragen

Vrijdag 22 feruari 2013


rip Queenie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 135
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee, gisteren ook niet gedronken. En ik heb Refusal al een tijd niet gehad.

Het voelt gewoon heel eng. Moet wel bekennen dat ik dit al wat langer heb. Maar bij tijd en wijle. Gistermiddag tijdens het televisie kijken, in de avond tijdens televisie kijken, vanmiddag terwijl ik aan het autorijden was en nu weer. Het is niet constant, dus dan moet het hyperventilatie zijn, denk ik? Maar het voelt zo ongelofelijk eng. Ik ben hier maar alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jij beschreef een bepaalde staat waarin je verkeerd had, Johan, ik leg slechts uit wat voor 'psychose' doorgaat bij de medici. Dat dat voor jou niets af doet aan wie of wat jij bent, is jou goed recht.

Met 'voor anderen niet waarneembaar' of 'de werkelijkheid' wordt de situatie bedoeld zoals die door de ruime meerderheid beleefd wordt, maar dat wist je vast al?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat volgens mij nu iets beter. Ik heb even rondgelopen in huis en even buitengestaan.

Johan, waar moet de ademhaling vandaan komen? Biologie heeft me nooit geïnteresseerd. :$

Denk dat ik tegen hyperventilatie aanliep. Hoop ik tenminste. Ben de laatste paar dagen verschrikkelijk bang en paniekerig voor alles. En misschien dat ik onbewust iets aanstuur ofzo.

Dank jullie wel iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat er niet om of het mij wel of niet interesseert, het gaat erom dat ik het niet kan voelen. Ik weet dat ik druk op de borst heb en geloof dat mijn ademhaling daar ook vandaan komt. Maar of dat überhaupt kan? Ik weet dat als je rustig wilt worden, je vanuit de buik moet ademhalen of in ieder geval moet concentreren op de buik.

Het gaat niet om interesse, puur om onkunde. Vond het vroeger niet interessant, vroeger niet geleerd, expres ontweken ook nog en dat houdt in dat ik er tegenwoordig niets vanaf weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom net broodnuchter terug uit het café. Het was zeer gezellig. Heel aparte belevenis, zo anders...

Madeleine; als het hyperventilatie is, kun je het best veel energie gaan verbruiken, dus een stevige wandeling maken ofzo... Of een boom omzagen... Dan komt het zuurstofgehallte in het bloed weer op een normaal niveau.

Heb ik een keer gehoord van een dokter....

Verder wil ik me even afmelden, en iedereen een fijne nacht wensen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...