Spring naar bijdragen

zaterdag 23 febr

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag frummers ;)

Heb ik al twee dagen een snijdende buikpijn, linksonder en vanmorgen dacht ik, och kom, voor alle zekerheid even langs de spoed om te laten nakijken.........

Wilden ze me daar houden tot de volgende week !!!! Zware ontsteking in de darm en divertikels :o

Dit heb ik niet zien aankomen hoor. Ik mocht wel naar huis, op eigen risico en dat heb ik dan toch maar gedaan. Na een extra baxter antibiotica en de belofte dat ik thuis ook alles netjes zou opvolgen mocht ik beschikken. Of ik nu hier pijn lijd of ginder, zolang ik mijn AB neem zal het wel lukken zekers ??

Toch wel wat geschrokken hoor ! Streng dieet voorlopig, zeker geen alcohol (maar dat was al geen probleem) en heel spaarzaam eten. Zware aanpassing hierre.

Maar allez, nu heb ik dan weer wat tijd voor jullie hé ;)

Snoepie, Agni, Lytse en iedereen hier :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel strijd hier lees ik maar toch dappere doorzetters!!

Hottentotten je bent echt toe aan stoppen lees ik roken onder de douche nog wel....pff moest stiekum wel een beetje lachen ik ben een beelddenker dus zag het zo voor me B)

Ik zou eerst maar eens koning alcohol de deur uitwerken en dan is stoppen met roken idd een goed alternatief!!

Ga je vast redden denk ik zomaar...:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag!!

net een kwartiertje thuis.

ik had vandaag een foto-shoot met m'n broer, z'n vrouw en dochtertje en mijn 2 mannen.

een mooie foto voor mijn moeder die de 27e jarig is.

ze zijn goed gelukt!!

moest er een heel end voor fietsen...man man man wat is het koud zeg!

m'n handschoenen deden hun werk niet zeg maar, grrr

morgen mag ik nog verder fietsen want dan viert m'n moeder het.. ik denk wel een 3 kwartier fietsen, nou met die kou ( en de aankomende sneeuw) zal dat wel vies tegen vallen.

m'n pauze zit er op... even voorzichtig stofzuigen hier ( nog steeds pijn in m'n rug)

verders...wil ik iedereen een :heart: onder de riem steken die het nodig hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ook mijn doel ooit te stoppen met roken er zijn nu al 4 collega's gestopt 3 met medicatie en 1 op eigen kracht als ik dat zo zie wordt ik lichtelijk jaloers...:-P

Ben hier net nieuw en verveel me zonder wijntje dus ga ik jullie maar eens even lastig vallen ...:-)

Vraagje die smilies kan je die ook eerst op zichtbaar zetten zodat je kan zien welke smilie je neertypt?

Lenie pff wat een eind fietsen zeg!! Maar het resultaat mag er zijn lees ik en het is nog goed voor je gezondheid ook! Warm lekker op zou ik zeggen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffff.... vind het zo knap van sommigen om hier te schrijven en om hulp te vragen. Ik durf dat niet zo goed maar heb het wel eerder gedaan. Ik dacht dat het beter ging met me en dat gaat het ook. Ik ben echter overvallen door ontzettende boosheid richting mijn ouders en denk dat ik dit jaren heb weggestopt. Geen schuld naar hun, drinken doe ik zelf en helaas sinds 2 dagen weer echt teveel. Verval als ik niet oppas in een binge of zit er al in. Baal ervan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lenie , ik neem graag dat :heart: even van je aan hoor :huh:

Hoi Harjet, en welkom hier. Nice to meet you. Wel, alleen maar omdat ik dan direct met baxter AB kon beginnen en ter observatie. De pijn is nu te verduren dankzij de pijnstillers en de AB neem ik nu oraal in. Gaat wat langzamer, maar ik ben er wel mee thuis hé ;)

Ze maakten er echt geen groot probleem van en heb een papier moeten tekenen.

Nu gaat het een beetje, vervelende geluijes komen uit mijn buik, maar de krampen zijn gevoelig minder momenteel. Moest dit opnieuw toenemen, vlieg ik onmiddelijk terug naar de spoeddienst natuurlijk.

Gewoon heel erg kalm houden en veel rusten is de boodschap, maar ook vooral heel erg goed letten op wat ik eet en drink. Vanavond mocht ik wel niet gaan werken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenbaar als je tegen de dag opziet je vond hem vast zinloos toen je opstond maar nu ook het "besef" dat je er niet verstandig aan gedaan hebt neem anders een warme douche en ga een uurtje slapen lukt het om de rest van de drank die je evt nog in huis hebt weg te gooien?

je lost er nl niets mee op tav de boosheid naar je ouders toe deze zal alleen maar erger worden op deze manier.

Kom op Rickert je kan het !!

Ik heb het nu ook moeilijk ben pas 3 dagen gestopt samen staan we sterk.

Of ik deze dag ga halen zonder Alco weet ik nog niet ik probeer er in ieder geval iets zinvols van te maken voor mezelf alleen voor mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lenie
zet je trots opzij Rickert.
gewoon roepen hoor... er valt weinig aan te durven.;)

@ Harjet... het valt met dit weer idd vies tegen, brrrr
quote>

Ja zou dat het zijn;-) Trots;-) Zou misschien gewoon eerder moeten roepen in plaats van toegeven en van het forum weg te gaan...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Rickert
Originally posted by: Lenie
zet je trots opzij Rickert.
gewoon roepen hoor... er valt weinig aan te durven.;)

@ Harjet... het valt met dit weer idd vies tegen, brrrr
quote>

Ja zou dat het zijn;-) Trots;-) Zou misschien gewoon eerder moeten roepen in plaats van toegeven en van het forum weg te gaan...quote>

Yeps:sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt goed allen... Heb dan wel gedronken maar ben 'nuchter' als wat! Dit werkt niet.. blijf nog wel ff hangen hier. Zie alleen op tegen morgen... bang voor de paniekaanvallen die ik in tijden niet heb gehad. Tja angst voor de angst is het grootst... misschien krijg ik ze ook helemaal niet. Kom hier wel van me afschrijven..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt goed komt goed... Angstaanvallen.. ben daardoor ooit juist gaan drinken! Hielp wel even maar dat is maar kort. Nu heb ik het zelden meer en als ik ze al heb heb ik de dag ervoor gedronken...

Met drank op rijden heb ik nooit gedaan behalve... op SXM! Sint Maarten... wat een idioot eiland is of was dat zeg. Aan de Nederlandse kant was rijden met alcohol op niet verboden of iig, het werd gedoogd. Wel was er een campagne tegen drinken en rijden tegelijk... In als rijden met een fles drank of bier naast je omdat je dan niet 2 handen aan het stuur kunt hebben. Het eiland heeft dan ook maar 1 verkeersregel... Op de rondweg, de hoofdweg heb je voorang en er is maar 1 hoofdweg/rondweg. Meestal staat het verkeer vast en zoniet dat tuter je als je een ander in wilt laten voegen. Thats it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...