Mupke Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: SowhatBedoel je Sorry?Sorry!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: kunsieIk gelukkig wel;)Bij de popiejopies horen bedoel ik!Jee het gaat zeker hard ineensquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Het gaat nu weer een beetje snel hier. Kunsie: met gemeenplaatsen bedoel ik dat het allemaal nogal afgezaagd is wat Youp verkondigd (is mijn persoonlijke mening). Altijd weer hetzelfde. Hij haalt ook weer zijn wijlen konijntje Flappie erbij. Hoe lang is dat geleden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Rosa, Aha bedoel je dat zo. Ja hij heeft betere shows gemaakt. Die van Ikea bv. vreselijk goed met dat bed. Toen kon je me oprapen. Het is idd allemaal een beetje hetzelfde, maar ik kan nog steeds wel om hem lachen. Hij wordt ook een daggie ouwer he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 De Sulpmarkt is nog tot 20:00u open. Da's een half uurtje fietsen. Dat redt ik makkelijk. Maar ja, 't mag niet. 'k vind er geen zak meer aan, 't hele leven niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: GunnDe Sulpmarkt is nog tot 20:00u open. Da's een half uurtje fietsen. Dat redt ik makkelijk. Maar ja, 't mag niet.'k vind er geen zak meer aan, 't hele leven niet!quote> En dan moet je nog 30 tot 40 jaar Gunn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Okee .. dus broccoli kunnen we van het lijstje gezonde dingen wegstrepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: Gunn'k vind er geen zak meer aan, 't hele leven niet!quote> Denk je dat wij het leuk vinden?!! Nou echt niet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Kunsie, hij mag een dagje ouder worden maar dat vind ik nog geen excuus. Ik word ook een dagje ouder maar moet nog steeds presteren op mijn werk, niet indutten zoals Youp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Je moet het ook niet op je hoofd krijgen maar ERIN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Eigenlijk hoeft Youp helemaal niet meer presteren. Geld zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Gunn, weet je wel hoe koud het is buiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: rosa45Kunsie, hij mag een dagje ouder worden maar dat vind ik nog geen excuus.Ik word ook een dagje ouder maar moet nog steeds presteren op mijn werk, niet indutten zoals Youp.quote> Hij doet het volgens mij alleen nog voor de gein Rosa,Hij is allang dik binnen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: kunsie Originally posted by: GunnDe Sulpmarkt is nog tot 20:00u open. Da's een half uurtje fietsen. Dat redt ik makkelijk. Maar ja, 't mag niet.'k vind er geen zak meer aan, 't hele leven niet!quote> En dan moet je nog 30 tot 40 jaar Gunn;)quote> Wie zegt dat...? *Razor blade poised to slit the wrists* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: MupkeEigenlijk hoeft Youp helemaal niet meer presteren. Geld zat. quote> Ja, oké, maar laat hem dan lekker thuisblijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: GunnWie zegt dat...? *Razor blade poised to slit the wrists*quote> Jij toch, in je onderschrift? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: Gunn Originally posted by: kunsie Originally posted by: GunnDe Sulpmarkt is nog tot 20:00u open. Da's een half uurtje fietsen. Dat redt ik makkelijk. Maar ja, 't mag niet.'k vind er geen zak meer aan, 't hele leven niet!quote> En dan moet je nog 30 tot 40 jaar Gunn;)quote> Wie zegt dat...? *Razor blade poised to slit the wrists*quote> Geen flauw idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: rosa45Ja, oké, maar laat hem dan lekker thuisblijven!quote> Ik heb toch veel mensen horen lachen om z'n show. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: Mupke Originally posted by: rosa45Ja, oké, maar laat hem dan lekker thuisblijven!quote> Ik heb toch veel mensen horen lachen om z'n show.quote> En niemand moet erheen of hoeft te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Ja oké, ik draaf weer een beetje door. Dat ik hem niet meer goed vind wil niet zeggen dat hij niet goed meer is. Leven en laten leven. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Gunn, kom op joh. Van mij ook een Ik weet niet goed wat ik tegen je moet zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 @ HTS: heb ik je toch aangestoken! Het spijt me erg. Dat krijg je er dan van als je eens goed voor iemand wil zorgen. Nu jij beterschap hoor! Zal ik dan voor jou maar een sinaasappeltje komen uitpersen, of denk je dat mijn verkoudheid dan opnieuw begint? Dat schiet niet op natuurlijk. Beterschap i.i.g. @ Mark: ik snap je gevoelens. Morgen maar schouders ophalen en dinsdag aan het werk! Ik vind het een goed teken dat je er zin in hebt. Het lukt je zeker. De eerste fase ging ook zo goed. Mag je de komende weken weer geen mailcontact hebben? @ Kunsie: klopte het dat ik je een paar dagen niet gelezen heb? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Ik ben in een niet-te-genieten bui. Laat me maar. Misschien kom ik straks nog even om de hoek kijken. 'Truste' wensen. Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Nog niet helemaal bijgelezen, maar nu journaal en eten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Ja Lytse, dat klopt Lief dat het je opgevallen is:present: Ik moet af en toe ff afstand nemen anders zit ik me overal mee te bemoeien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden