AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Hoi allemaal, Vandaag heb ik besloten om 2 vrachtwagens te wassen, dus weer lekker veel buiten geweest. Tussendoor kreeg ik telefoon of ik dit even en dat even wilde doen Dus de 2de vrachtwagen maak ik morgen maar af, want de eerste heb ik toch nog wel af gekregen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Bolletje dank je wel voor je berichtje dat geeft mij weer wat moed het is idd een lange zoektocht met veel heel veel "gesprekken met jezelf".... Akelei nu vraag ik het toch ben je een man of een vrouw ik zie in het gezicht wel lippenstift dus toch vrouw?? :-P Die afwas komt elke dag terug beste is gelijk doen na het eten maja...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 ik vind het ook stil, is er iets speciaals te beleven waar ik niet van weet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Originally posted by: AlbertRemmoik vind het ook stil, is er iets speciaals te beleven waar ik niet van weet?quote> Denk dat dat komt omdat Akelei aan het afwassen is dat iedereen er stil van is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Originally posted by: Harjet Originally posted by: AlbertRemmoik vind het ook stil, is er iets speciaals te beleven waar ik niet van weet?quote> Denk dat dat komt omdat Akelei aan het afwassen is dat iedereen er stil van is...quote> nou dat is ook wel heel speciaal hoor Harjet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Originally posted by: IetjefietjeJa, ze zingt er zo hard bij dat wij er niet bovenuit komen.quote> Hahaha ben ik daar ook weer uit!!Thxss ietje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Originally posted by: AlbertRemmo Originally posted by: Harjet Originally posted by: AlbertRemmoik vind het ook stil, is er iets speciaals te beleven waar ik niet van weet?quote> Denk dat dat komt omdat Akelei aan het afwassen is dat iedereen er stil van is...quote> nou dat is ook wel heel speciaal hoor Harjet:Dquote> Doet ze dat 1 keer per jaar dan of zo?? Dan is het nog wel even rustig denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Originally posted by: IetjefietjeJa, ze zingt er zo hard bij dat wij er niet bovenuit komen.quote> Betwijfel ik Ietje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Originally posted by: Harjet Originally posted by: AlbertRemmo Originally posted by: Harjet Originally posted by: AlbertRemmoik vind het ook stil, is er iets speciaals te beleven waar ik niet van weet?quote> Denk dat dat komt omdat Akelei aan het afwassen is dat iedereen er stil van is...quote> nou dat is ook wel heel speciaal hoor Harjet:Dquote> Doet ze dat 1 keer per jaar dan of zo?? Dan is het nog wel even rustig denk ik...quote> zo ongeveer ja;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Mooi geschreven Gula, dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Straks met zn allen bij Akelei dan maar koffie drinken en bij het tweede bakje een nieuw kopje dan is ze voorlopig weer onder de pannen.. Hallo Johan W .. Gunn ja muziek kan veel met je doen wekt vooral emoties op he? Is goed!! Pff ik post ff extra hier hoor want moet de winkel vermijden tot 21.00 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Deze jongen gaat niet al te laat naar bed. Ga heel even nog bankhangen en tv kijken. Truste alvast:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 lastig hè Harjet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 hoeveel dagen ben je al zonder alcohol? Harjet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 uitzitten heet dat, en ik herken het maar al te goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Goeienavond! In de zevende hemel Komt het altijd op liefde neer Of een zachte zomer regen... Ik ben er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 INTRO Als het lichaam wil gaan liggen maar de geest nog rechtop staat en je ogen een café zien iets verder langs de straat Je kijkt uit over de haven en je kijkt nog eens omhoog recht in het licht van de lantaarn vlak nadat de boom bewoog MARLENE Ik hou van de regen die m’n wang slaat de spetterende vonken in het licht van de regen, de Amsterdamse regen ik vertraag m’n pas en doe m’n ogen dicht Ik denk aan je handen en je fonkelende blik en je wonderlijke ogen in je lachende gezicht in de regen, de Amsterdamse regen o Marlène neem me mee, neem me mee Deze stad houdt van een doodgewone jongen niet te pakken, maar zonder schone schijn je hoort het op de straten en de pleinen in jouw armen kan ik iemand anders zijn Het valt vandaag niet mee om oké te zijn ik zeg je nu vaarwel Marlène Thë Lau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Originally posted by: Johan WHoi allemaal. Wat Johan is.[/qSinds wanneer ben je topondernemer?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Originally posted by: gulamarjo, verliefd?pas op...geniet ervanquote> Nope! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Hé Gula Welkom hoor, sorry had het nog niet door maar ineens wel;) Nieuwe naam, nieuw leven hoop ik voor je En alles wat je bereiken wilt hoor Love ye en ga ervoor. Maak wat van je leven, ik ben eindelijk ook op weg (laksheid van mezelf) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Originally posted by: AlbertRemmohoeveel dagen ben je al zonder alcohol? Harjetquote> Ben nu een week aan het minderen ik kom van 1 literfles rose per dag deze week 3 dagen 2/3 glazen gehad ben ik niet trots op maja het is in ieder geval een vooruitgang..Ietjefietje jaaaa mede dankzij jullie weer niet naar de winkel geweest!Hoe gaat het met je?? lukt het nu een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Originally posted by: Johan WHoi Rickert. Sinds ik achter de schermen een flinke vinger in de pap steek. Ik snap en waardeer je cynisme.quote> T is vinger in de pap hebben en veren in je kont steken he;-) Ben niet cynisch hoor, ik vind het bijzonder hoe je je uit en hoe je reageert. Verder niets te melden! Reageerde op een ander draadje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Ietje, heb je een onderwerp waar je graag over praat? Ik snap trouwens niet goed waar 'de vinger in de pap' omdraait... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Gula ik slik al zo'n 20 jaar Amitriptyline en vind het heel goed spul, waar ik niet aan verslaafd ben. Kan er zo mee stoppen en wat heel belangrijk is is dat ik er heel goed op slaap. Ik heb het gekregen als A.D. maar al lang niet meer nodig. Soms gebruik ik het als ik een tijd niet goed slaap. En ben er de andere dag niet duf van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Goede vraag, Ietje! Het gaat bij mij af en aan. Ik ben een avonddrinker. Enkele keer overdag (en meer de nadruk op enkel dan enkele) en bij mij werd het moeilijker naarmate ik dagelijks een PR ging verbreken. Eigenlijk heb ik daaropvolgend op nog wel een vraag; Wat is trek? Wat is het gevoel? Wat is de gedachte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden