witte Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Goodmurning Jopie. Ook lekker geslapen dus, mag ik hier toch wel uit concluderen? ff nieuwschierig vraagje: Rook jij in bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Heeeeeeeeeee AR Een hele goeie morgen deze heerlijke lazy zondagmorgen (hier tenminste) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 heb ik nu ook nog hoor Lazy:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Goeiemorgen Albert:heart: en alle anderen ook hoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 wat heb je allemaal uitgespookt Jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 allemaal lazy zondag? of hebben we nog plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 hahaha Jopie. Nou moet je toch maar snel bij je tandarts proberen dat was ook een aantrekkelijke dame toch? Ik durfde dat nooit, in bed roken veel te bang dat ik in slaap zou vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Mijn plan is eigenlijk dat ik deze zondag zo lazy mogelijk ga houden:D Vanmiddag wel een verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 ik doe helemaal niets...misschien naar een verjaardag..maar daar ben ik nog niet over uit. het is niet echt lekker weer om een eind te fietsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Mijn enige plan is om boodschappen te doen. Lekker met de buurman in de auto, want te koud om te fietsen. Wat een watje ben ik toch:angry: Jij plannen Albert? behalve zuurkool eten met W Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Succes Jopie morgen!! Dubbel succes dan maar:D Trouwens hoe kan je nou zo lang niets van je laten horen als je een tandarts hebt waar je vlinders van krijgt??? Lijkt me juist heerlijk dan twee keer per jaar een vlinderdagje:D Die vind ik grappig Lenie Op je verjaardag naar een andere verjaardag gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Heel misschien ga ik vandaag wel een beetje opruimen hier thuis en verder zie ik wel ja het lijkt me koud buiten en het wordt nog kouder deze week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 zoontje van m'n vriendin is Dinsdag jarig en dat viert ze vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Wel echt weer om een stampotje te eten! Zal straks ook eens ff kijken in de winkel voor wat "wintervoer" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 gisteren iedereen sportdag vandaag lazy, het lijkt wel weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 I:heart:weekend.... Ik wens jullie allemaal een heerlijke lazy zondag toe!! Ik ga ff lekker langdurig doese:) Laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 ik zit ondertussen te kijken op uitzending gemist naar de Golden Oldies. Het gaat over mensen tussen de 65 en 95 die in een koor allemaal oude rocknummers gaan zingen. Dacht dat wij dat ook wel kunnen doen. Het anti alcoholkoor, en dan allemaal drinkliederen zingen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 ik ga ook even douchen.. tot later...fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Goedemorgen, Even iedereen een hele goede zondag wensen. Buiten is het nat. Maar ik hoop het droog te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 goede morgen Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 goede morgen Chris ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 morge albert, druk bezig met brouwen en ondertussen ruzietjes zussen tussen zoonlief en logeervriendje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Goedemorgen Albert. Alles goed? Hier wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 moet je die ruzie`s oplossen? of regelen ze dat zelf? Chris? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Hanneke, het gaat hier wel, soms wordt het me te veel en dan ga ik even naar W Als ik maar niet drink dat is het belangrijkste voor mij en ik heb er voor mezelf nu vertrouwen in dat ik 1 jaar ga halen, maar dat duurt nog 51 weken hè, lijkt lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden