Mupke Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: chrisjeliefMmmmm, mupke, is dat goed afgelopen, krijg er allemaal hele vreemde gedachtes bijKan me niet voorstellen dat iemand tandarts wil wordenIemand voor geld pijnigen en ondertussen met je assistente praten over waar ze zullen gaan lunchenen dan tussendoor zeggen van beweeg toch niet zoveel en hou je tong eens stilMAAR HET DOET PIJN wil je dan schreeuwen maar dat kan niet want er zit een klem en een eng haakje in je mond.Jopie, ajb, mag ik ook bij jouw tandartse, pleeeeease?quote> Doet die niet aan klemmen en haakjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: Mupke Originally posted by: AlbertRemmoBij mij heet het gewoon afspraak hoorquote> Nou moe. Beetje romantischer doen AR! Daar houden vrouwen van. Arme W. quote> hahaha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: Mupke Originally posted by: chrisjeliefMmmmm, mupke, is dat goed afgelopen, krijg er allemaal hele vreemde gedachtes bijKan me niet voorstellen dat iemand tandarts wil wordenIemand voor geld pijnigen en ondertussen met je assistente praten over waar ze zullen gaan lunchenen dan tussendoor zeggen van beweeg toch niet zoveel en hou je tong eens stilMAAR HET DOET PIJN wil je dan schreeuwen maar dat kan niet want er zit een klem en een eng haakje in je mond.Jopie, ajb, mag ik ook bij jouw tandartse, pleeeeease?quote> Doet die niet aan klemmen en haakjes? quote> ja, die doet waarschijnlijk ook aan klemmen en haakjes maar heeft 2 goede afleidingsmanoeuvres Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 hoi hardloper, gaat het goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: irunalonehoiquote> hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 ik bedoel alleenloper, sorry Ira. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: MupkeHad ik al verteld dat ik pas een date met een tandarts had? :$quote> En als ik met zo iemand aan het zoenen was zou ik de hele tijd denken of hij aan het denken was dat hij ergens een gaatje zou vinden met zn tong GETVERMaar lekker entrekootje eten is natuurlijk best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: irunalonehoiquote> Ook hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 haha, zo hard ga ik niet Kunz! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Alles op z'n tijd Ira, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 hoe voell jij je vandaag, kuns? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Niet bijgelezen, wel gedronken. Morgen spijt, nu al eigenlijk. Excuses zat: een leipo die me het leven probeert zuur te maken over de SMS (het wordt steeds erger) en een verjaardagsetentje voor mijn man met mijn ouders dat totaal flopte omdat ik moeite heb met mijn ouders en ze continu me lieten herinneren hoe mislukt ik ben. Mislukt? Dan maar zuipen. Gelukkig fijn gepraat met mijn man, hij is echt een topper. Ik ben er nog lang niet, maar begin maar met: bewust onbekwaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: irunalonehoe voell jij je vandaag, kuns?quote> Wel goed Ira, morgen komen er 2 man van controlle voor werk en uitkering,daar maak ik me wel een beetje druk om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Hoi Hotje, uit je winterslaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: hottentottensoldatenWAS LAATST BIJ DE TANDARTS EN DIE TROK DE VERKEERDE KIES.TOEN IK SCHREEUWDE:,, HEEE DAT IS DE VERKEERDE''!!!Zei die :,, Rustig meneertje we komen wel bij de goede.quote> Leuk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: IetjefietjeMijn tandarts is de man van een vriendin, ook niet zo handig om mee aan te pappen.quote> Ook niet omdat je al een man hebt natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Lies, Wees in ieder geval blij dat je een topper van een man hebt:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Jammer voor je Lies, ik begrijp het wel maar hoop toch voor je dat je het ooit onder de duim kan houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: RunningliesjeNiet bijgelezen, wel gedronken.Morgen spijt, nu al eigenlijk.Excuses zat: een leipo die me het leven probeert zuur te maken over de SMS (het wordt steeds erger) en een verjaardagsetentje voor mijn man met mijn ouders dat totaal flopte omdat ik moeite heb met mijn ouders en ze continu me lieten herinneren hoe mislukt ik ben. Mislukt? Dan maar zuipen.Gelukkig fijn gepraat met mijn man, hij is echt een topper.Ik ben er nog lang niet, maar begin maar met: bewust onbekwaam.quote> Ach Liesje, ik gun je dat je ervaart dat dergelijke dingen zoveel gemakkelijker te hanteren zijn zonder drank. Ze worden er niet leuker van of zo maar het is wel gemakkelijker het los te laten.Is mijn ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Ach, je lijkt wel een beer, die houd ook winterslaap:D Wou dat ik dat kon............Hot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Ik ga Hot immiteren, wil ook slapen als een beer. Vannacht maar amper 5 uurtjes gehad en dat terwijl ik gisteravond best moe was. Vandaag toch weer moeten werken natuurlijk en waar ik dacht er een rustig dagje van te maken zat dat er niet in. Nu dus maar een beetje vroeg naar bed. Welterusten luitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 truste Mups. slaap lekker, als een beer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 truste Mup:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 lief liesje, vervelend voor je meid voor nu even niet anders tuurlijk morgen spijt maar he, je bent een mens sterkte met oppakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden