irunalone Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 He Jen, plannen voor morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Oef, ben blij met je reactie. Dacht even dat mijn "grapje" misschien erg misplaatst was. En 't was zeker niet kwetsend of minimaliserend bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Ja, morgen wordt eigenlijk een lange dag. Eerst werken en dan avondcursus. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 oh, vind dat niet erg Jen, ieder zijn ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 ik ga morgen uitslapen, kereltje opvoeden, zieke ega verzorgen, de was doen, stofzuigen, enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 och, ben hier gans alleen. Maar goed dat ik stemmen hoor! Ben ik wel alleen maar niet eenzaam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 he Krekel! Fijn je te lezen! Hoe gaat t met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 he Will, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Ik ga even een sigaretje roken en as ik dan nog op eenzame hoogte sta dan ga ik slapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 nou, lekker dan.. helemaal alleen.. ik hoop dat iedereen slaapt en vooral ook geniet van zijn en haar nachtrust weltrusten, lieve mensen, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden