AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 truste Jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 truste Lenie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 ik ga ook maar bed truste allemaal:lips: tot morgen maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Lenie, succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 trusten, lenie, succes morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 trusten Albert, slaap lekker man:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 nou ook maar lekker slapen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Moest me nog afmelden voor de afgelopen dagen... nuchter dus... en dan gelijk voor vandaag ook maar even... Tot morgen maar weer, slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 weltrusten acer, weer een dag om trots op te zijn !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 trusten Lissy, slaap lekker:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 weer een dag, lis !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 jammer, mar, wilde wel even kletsen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Jo, ik zie je ingelogd, maar hoor niks van je? Alles goed meisie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 jootje, meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 he, Jen, alles oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 hey, ira. Ja, vandaag ging het redelijk op het werk, hoewel ik erg veel tegenzin had. Tijdens het roken van een ochtendlijke sigaret heb ik een soort van "plan van aanpak" voor mezelf gemaakt, en zo ben ik dan toch aan de gang geraakt. Vanavond al een paar uur geslapen, dus nu natuurlijk klaarwakker.... En hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Ik ben, op wat stemmen na, oke. Wat doe jij voor werk ongeveer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Wat bedoel je met stemmen? Ik zit in de it, software development. Geen projectleider, dus 'k doe gewoon mijn zin. Vandaag ben ik dus zo verstandig geweest om mezelf tot mijn eigen projectleider te bombarderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 goed joh, lekker je eigen ding doen! met stemmen bedoel ik stemmen, ik ben psychiatrisch patient en ik hoor stemmen. Das irritant, ik ben dus niet alleen, maar in gezelschap van stemmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Dan hoop ik heel erg dat het vriendelijke stemmen zijn, ira. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Ik zat een paar jaar geleden in de psychiatrie met een hele lieve jongen die aan psychoses leed. Op een bepaald moment had een stem hem bevolen om zijn keel over te snijden. Hij had dat niet erg handig gedaan, dus het resulteerde in een opvallend litteken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Na, meestal zijn t opdrachten die ik niet wil doen en dan wordt t een welles/nietes spelletje. maar... ik heb goede medicatie, een goede psychiater dus dat komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 't heeft wel als voordeel dat je nooit eenzaam bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 hahaha, positieve benadering! Nee, helaas, de opdrachten zijn indringend en volhardend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden