irunalone Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 intressannt is t zeker AR! Vermoeiend ook! Maar als t helpt...eeh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 ca va bien Jen Merci Je parle Francais un tres petit peut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 als `t helpt zéker er mee doorgaan afwachten maar even hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Ik kan me wel voorstellen dat het vermoeiend is, enfin, niet dat ik er ervaring mee heb, maar ik vermoed dat je dan van alles terug naar boven moet halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 ja, t ergste beeld van de terreuer naar boven halen en dan per beeld vertellen EN voelen wat t ergste was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 he Joop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Hoi Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 hi,hi;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 En wellicht staat het je allemaal helder voor de geest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Oei, 'k ben weer traag. Ja Jopie, 'k ben geland. Onder de aardkorst of zo. Haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 ik ga even een uurtje liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 en moet je dan al weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 ik weet t niet Jen, we zien wel hoe t de komende dagen gaat 'werken'. Voor vandaag was t even genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Lekker slapen Jopie en AR! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Ik vind het wel heel moedig van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Tja, tis dit of opgejaagd worden door nachtmerries, wat is beter? Ik weet dan wel Maar dank je wel, das lief van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Ik ga slapen, lieve mensen! Weltrusten en wellicht tot morgen. Een ieder sterkte met zijn of haar eigen struggle.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Dank jopie om je gedachtes hierover te delen. Ik ben inderdaad nogal "vrij", en da's mooi, maar niet per se gemakkelijk. Wat is op de langere termijn goed voor mij? Ik ben niet zo goed in dergelijke vragen. (Verslavingsgedrag?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Ik reageerde in de veronderstelling dat dit het draadje van donderdag was! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden