Spring naar bijdragen

Even voorstellen


PKR

Aanbevolen berichten

Ja ik heb er vorige periode ook veel steun aan gehad. Ik heb een hele vervelende scheiding achter de rug. Daar had ik de handen vol aan...Het is geen excuses maar ben wel weer begonnen met zuipen. Toen ik gisteren 16 flesjes bier en 1 1/2 liter wijn heb opgezopen, en vanmorgen brak wakker werd stelde ik mij zelf de vraag of ik nog wel wil leven? En daarom ben ik hier weer omdat ik dat leven sowieso niet wil.

bewerkt door PKR666
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg duidelijk.

Ook voor jezelf zo te lezen.

Dapper om een nieuwe start te maken.

Dagpact maar weer om te beginnen?

 

Sterkte met het restant van de kater.

En succes.

Het bloemetje is voor de aanmoediging: :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi pkr

Je hebt een goede vraag aan jezelf gesteld,

Je hebtbeen duidelijk antwoord gegeven

Al enig idee hoe je het wil aanpakken?

Elke stap achteruit is immers ook een stap vooruit..

Je bent niet voor niets teruggevalen..

Succes..go for it

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de fijne reacties... Van een terugval kun je leren en je kunt er ook sterker door terugkomen... Ik weet  ook als ik zo doorleef dat ik het niet zolang zal volhouden...Het plan is een keuze maken... En die keuze heb ik vandaag gemaakt en daar sta ik achter! Als ik merk dat ik het niet redt ga ik naar de huisarts maar ik heb een sterke wil en het plan is om het niet meer aan te raken want dan weet ik waar het eindigt... En ik heb nog geen zin in het einde!

bewerkt door PKR666
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sjaak,

 

Een goed begin zo.

Goede voornemens en een sterke wil.

Blijf delen hier, we denken met je mee, we doen met je mee.

 

Alvast een goede dag vrijdag.

Ik lees je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo PKR666

Goed dat je weer terug bent, is toch wel even slikken, lijkt me.

Ik wil even reageren op de hoeveelheid die je de laatste keer gedronken had. Dat je brak was de vlg. dag is denk ik een understatement, maar waar het mij om gaat is dat je je af vroeg of je nog wel wilt leven.

Waarschijnlijk weet je het wel, maar ik wil je er met nadruk aan herinneren dat dronk depressief maakt.

Dat is 1 v.d. belangrijkste redenen dat ik er paal en perk aan wil/moet stellen. Als ik weer eens uit de bocht ben gevlogen en vooral als dat een paar dagen achter elkaar gebeurt, voel ik me als ik wakker wordt zo depri en angstig dat ik niet in bed kan blijven, dan komt alles op me af. En hoewel met een kater je het beter uit kunt slapen, sta ik dan toch op en dan wordt het minder.

Zou je vraag daar mss vandaan kunnen komen?

Ik zag dat je me als vriend hebt toegevoegd, dat is best, maar ik weet niet wat dat betekent, weet namelijk niets v.d. soc. media.

Toevallig had ik die vraag vandaag eens willen stellen, want er zijn een paar mensen die ik ook als vriend zou willen toevoegen, maar weet de regels hieromtrent niet.

.

Verder: hou vol, dag voor dag en stap voor stap en als je valt, sta je weer op en komt gewoon hier, dat helpt.

bewerkt door lidia
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...