Spring naar bijdragen

Maandag 27 mei 2013

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 180
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@lytse, haha nee ontploft in de zin van mega veel puinhoop terwijl de keuken superstrak en schoon was toen ik naar bed ging. mijn keuken is twee jaar geleden wel ontploft door een leuk experiment van de oudste. hij ging illegle rookbommen maken. mijn partner, die echt een heel serieuze man is, zei zelfs: goh, toch leuk dat hij eindelijk eens iets anders doet dan computeren. kijk hem eens leuk in de keuken staan... nu wonen we niet samen en dat ga ik ook voorlopig echt niet doen maar hij kwam hier hooguit twee x per week terwijl ik elke dag leedzaam toekeek hoe mijn keuken volledig in beslag werd genomen door mijn zoon met zijn walmende experimenten. ik zal er even bij zeggen dat ik hem destijds helemaal niet aankon. en dus leedzaam toe bleef kijken en zuchten en steunen zonder actie te durven nemen. eerlijk gezegd vond ik het ook wel fijn dat hij eens gezellig beneden was en met mij naar de bouwmarkt ilde om pvc buizen en cement ed te halen. ik deed er ook nog eens braaf aan mee.... rookbommen werden hier gefabriceerd, te drogen gelegd op de verwarming. het was prachtig. mooie kleine rookbommen die met veel bekijks afgestoken werden. het experiment ging verder. nu wilde meneer groene en rode bommen maken. ik nog op zoek naar allerlei kleurstoffen

tot hij op een avond in zeer uitgelaten toestand zijn vriendje ging halen die net van vakantie terug was. ik voelde aan alles dat dit niet goed was. hij was te druk maar daarnaast was er iets waar ik mijn vinger niet op kon leggen. ik was alert en wilde geen druppel drinken. op een gegeven moment, half twaalf s avonds was het al, ging er iets door me heen, ik voelde een waarschuwing. ik liep naar de keuken en zei streng dat dit niet goed voelde en dat ze NU een stap naar achteren moesten doen. ik duwde ze naar achter en de heren deden braaf een stap terug (dat mocht in de krant!!!) en binnen tien seconden ontplofte de pan en stond mijn keuken in de fik. pan naar buiten en daarna troosteloos naar mijn zwartgeblakerde keuken staren. oef.... maar wat een engel heeft er op onze schouder gezeten!

dus een ontplofte keuken is wel waar geweest, maar wij zien het gelukkig nog steeds als een keuken die bezaaid is met troep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weinig forummers die op mijn vraag reageren.

geeft niet, ik moet het toch zelf doen en wat er in zit is er niet in ene uit.

Ik verwijt jullie niks hoor, was gewoon een vraag.

Wil ik nog even reageren op Aak:heart:

Ik heb met de kredietbank gemaild, zelfs met de persoon die me gaat begeleiden in het begeleidingsproces en kreeg als antwoord "bon voyage" en of ik even wil laten weten wanneer ik weer in Nederland ben.

Ik hèb het dus uitgelegd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albert, ik weet het antwoord niet. Mijn baas werkt alleen in Noord-Holland en niet verder en ik heb geen afspraken met de kredietbank. En ik werk zelf 12 jaar voor mijn baas maar wil inderdaad mijn baan ook niet kwijt. Moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En je hebt ook geen laptop in Frankrijk waardoor je een gesprek op afstand kan voeren met de kredietbank? Of op een bepaalde tijd met de betreffende persoon bellen? Hun moeten jouw baan toch ook heel erg belangrijk vinden. Zo niet het belangrijkste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR, ik heb getwijfeld of ik wilde/kon reageren. ik weet niet wat voor werk je doet, in hoeverre het essentieel etc is dat je op stel en sprong weg moet. ik kan me voorstellen dat naast deze afspraak het soms ook lastig kan zijn om zo om te schakelen. maar ik vind ook dat je het bij de sanering uit kan leggen. kijk, dit is mijn werk, ik ben blij dat ik werk heb en deze baan is me waardevol. kies waar je zelf achter staat en ik proef dat je wilt gaan als je moet gaan. en wie weet.... misschien kun je die afspraak laten staan en hoef je niet eens weg. maar ik zou me er persoonlijk goed bij voelen als ik dat dan wel van te voren had aangegeven. de wereld vergaat niet als je zo'n afspraak verzet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voel jullie niet schuldig allemaal,

Dank je Stientje, ik heb het aangegeven en er is geen probleem

Er is alleen een probleem bij mijn vriendin

Die vind dat ik eerst naar de kredietbank moet en daarna pas aan mijn baan denken.

Ik ben al 18 jaar samen met mijn vriendin en haar mening doet me heel veel.

Maar ik zit anders in elkaar dan zij vandaar mijn vraag, hoe denkt een ander er over.

Ik heb het haar ook al uitgelegd en hetgeen wat ze dan zegt is ik hoop dat het goed komt en dat je er niet uitgeknikkerd word.

Bovendien kent ze me al 18 jaar dus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En je zou nu bij de bank persoonlijk langs kunnen gaan om de situatie uit te leggen. Als je op stel en sprong vertrekken moet, dan lukt dat niet. En een verhaal achteraf komt altijd zwakker over dan dat je van tevoren de situatie hebt uitgelegd. Hun mogen ook met je meedenken, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf erbij dat een financiële instelling die gebaat is bij jouw inkomsten wil dat je jouw baan houdt. Want wat gebeurd er als je wel een uitkering zou krijgen? De ww wordt helemaal uitgekleed en steeds korter. En met bijstand heb je geen geld meer over om nog iets af te lossen. Dan raak je toch ook je woning kwijt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Tatum
Ik blijf erbij dat een financiële instelling die gebaat is bij jouw inkomsten wil dat je jouw baan houdt. Want wat gebeurd er als je wel een uitkering zou krijgen? De ww wordt helemaal uitgekleed en steeds korter. En met bijstand heb je geen geld meer over om nog iets af te lossen. Dan raak je toch ook je woning kwijt?

quote>

inderdaad
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben het met tatum eens... en ik snap je vraag nu ook veel beter. omdat je partner en dus anders over denkt. vandaar je hulpvraag. blijft een feit: wat wil jij??? wat voelt goed voor jou? want dat is uiteindelijk waar het om gaat. en ja, praat met de bank en wees het voor. dan is je obstakel weg of is de drempel op zijn minst verlaagd.

persoonlijk vind ik de mening van mijn partner ook belangrijk, maar hij zal altijd mijn eigen keuzes laten maken. maar zo zit hij in elkaar, en daarbij komt dat we niet samen wonen en dus en ik volledig verantwoordelijk voor de keuzes die ik financieel maak.

ik heb nog nooit voor een baas gewerkt, behalve als student zijnde. verder ben ik al 18 jaar eigen baas. en als mijn baas moeilijk zou doen, nou, dan zou ik HAAR ontslaan!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Tatum
Dan ga je toch als de baas dat vraagt? :)quote>

Ja dat is ook hetgeen dat ik doe
Maar het verwijt van dierbaren doet me dan pijn.
En ga ik vreselijk twijfelen aan mezelf.
Zou zo mijn baan opzeggen voor W
Maar dit is adb forum
en anders gaat het te ver in mijn verleden, dat kunnen we niet samen hier, hoezeer ik jullie ook liefheb en waardeer.
Daar wil ik ook nog aan werken, maar 1 ding tegelijk, anders zit ik echt met een huis vol hulpverleners, en zo druk heb ik het nog nooit gehad;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

even wat anders: ik ben heel lij om steeds te horen dat er zoveel emnsen sterk zijn en blijven. mijn gevoel vanmorgen al ging uit naa diegenen die het nu heel moeilijk hebben. als ze dit lezen: wees sterk en put je kracht uit je zelf, iedereen bezit een oerkracht. om te overleven, gebruik die positief. laat het binnen komen. ik ben echt een soort groentje en kan ook niet me praten over allemaal nuchtere jaren, dag voor dag en stap voor stap. ik wil alleen laten weten dat ik aan jullie denk.

en voor hot: ik pas op mezelf. ik ben hier voor mezelf.

en hou van mezelf. om wie ik ben en wie ik WIL zijn.

wie ik in de kern ben...

liefs voor iedereen die het ontvangen wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: hottentottensoldaten
Lieve Stientje als je daar echt van overtuigt bent,is het niet meer zo belangrijk wat jouw dierbaren zeggen.

Dan ben jij belangrijk,hoe angstig dat ook is.

Jouw welzijn mag nooit onderhevig zijn aan andermans mening of goedbedoeld fout invoelingsvermogen.

Ik val je niet aan,nog steeds een zwevende kiezer.quote>

dit is wat hot vanmidda tegen mij zei, en het sluit waarschijnlijk aan bij AR
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...