VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 k weet niet of Marjo nog leest hier.? ROETSE BRUG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Ik mag haar graag lezen, Marjo met het stoeltje bedoel ik dan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Kunsteke!!! en DEZE.. maar moet ge eigenlijk ook de film zien..µ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 slaap lekker Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Ik ken de film VM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 GEWELDIG toch!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Nou, zo zou ik het niet willen zeggen. Maar het gaat over mannen die verkracht worden, op een tripje in een achter gebleven gebied in Amerika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 allez vooruit dan, ok ik riskeer een ban met mijn """ziekjes"""" maar tja.. deze voor Mai (idd met de stoel) maar ook voor Kunse-meis en aggie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Nou, zo zou ik het niet willen zeggen. Maar het gaat over mannen die verkracht worden, op een tripje in een achter gebleven gebied in Amerika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Een hoop dubbele berichten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Kunse puns.. laatste liedeke gehoord?? Was ook voor jou he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 weet ik vlaamse, en dank daarvoor:sun: Maar ik ga toch nog een keer Franky afdraaien:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 ja se,als ge nie meer luistert naar mijn liedjes , dan ga ik ook maar weer es een slaap poging doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 ok, franky dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 dan wens ik je vanuit mijn hele hart een hele goeie nachtrust toe:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 thanx lieverd:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Weet je, voor het fORUM heel erg "serieus werd (waar niks op tegen natuurlijk) , dat we hier "vroegeeeeeeeeeeeeeeeer" (klinkt als "middeleeuwen" ofzo) heeldere "dans feesten deden... Zonder alc , dat wel ja.. maar dat was leuk!! Nu KAN dat blijkbaar niet meer... Jammer.. want is WEL leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Tactive, heeft me al meerdere malen op de "vingers getikt" , laatste tijd... Dat ik moet stoppen met """ziekjes"" spelen... (Quotes, citaten etc mogen ook nie meer) dus tja, op den duur denk ik ook, van "wat doe ik hier dan nog" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Ik denk zeker te weten, dat dat nog wel kan. En hoe weet je nou of mensen dronken of nuchter zijn? Heb jij er een camera bij? Ik niet. Maar we blijven mensen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 ik ga Frankie nog een keer opzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 jaaaaaaaaaaaaaaaaaa voila!! Dat bedoel ik Wie zegt dat ik nu gedronken heb of niet?? (Nu , per toeval is dat niet het geval) maar voor t zelfde geldt van wel.. Ik doe nie moeilijk, ik , en ook het hele forum , wet dat ik af en toe nog wel es wat drink.. Maar... als ik wil "feesten" met of zonder alc, met mensen die ik "hier" tegenkom... wat is daar dan fout aan?? Ja ok! Dit is geen "feest" forum" dit is een forum waar mensen terecht komen (waaronder ikzelf) met een vraag over hun akc consumptie. Prima toch!! En toen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 En eigenlijk, probeer ik gewoon maar een beetje van mezelf te houden. Dat is mijn belangrijkste doel in het leven. Want daardoor kan ik ook weer van een ander houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden