Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Truste Sowhat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Hi Agnieta! Hoe gaattie nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Ik durfde dat Gula:) Alleen in den vreemden, zonder zekerheid. Ik ben 3 weken in mijn eentje naar Frankrijk geweest. Op de fiets met kampeerspullen. Helemaal zelfvoorzienend. Daar ben ik best wel trots op. En, het mooiste is, ik ben weer thuis gekomen ook. Met geografische kaarten en op eigen houtje. Ik spreek bijna geen frans maar ik heb het wel gered. Helemaal alleen en op mezelf aangewezen. Ik heb 1200 km gefietst en heel veel met de trein gedaan. Ik was net zo bang als jouw. Ik heb je nl gelezen, toen je naar Drenthe ging. Je was bang en onzeker, net als ik. Maar ik ben een stuk zelfverzekerder geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Meeting was idd fijn Agnieta, wel bizar om de gezichten bij de nicknames te zien! Je hoeft ook niet alles te lezen, ik ben soms (wat gula al zo mooi tactisch verwoordde) wel weken weg. Ik hoop nu mijn kracht te houden, doe ik zelf, het schrijven hier helpt alleen maar. Kom dus gerust wanneer jij dat wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Mag je ook trots op zijn Kunsie, goed gedaan! Net zoals ik trots ben op het feit dat ik nu eindelijk echt hulp ook aanneem i.p.v. alles alleen te willen doen. Ergens is een gulden middenweg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Dan maniak ik met je mee Agnieta, ben graag een beetje gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Zo is het Lies:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Lieve wakkeren, ik ga mij van bank naar bed verplaatsen, mss nog slapen ook. Heeft gula geen last meer van me en kan die mss nog wel wat uit het forum halen geintje Meld me droog af. Welterusten allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Nog even voor Agnieta: Thanx voor de uitleg, helder. Goed dat je er weer bent iig! Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 truste Lies, ouwe stuiterbal:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Truste Kuns, ik sta inmiddels op mijn hoofd in bed, het begin is er! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Agnieta, Sorry dat ik me er even tegenaan bemoei. Maar ik heb liever die stofjes van het sporten, dan van het drinken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 truste Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Truste Aggie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden