Gast Geplaatst 12 augustus 2013 Rapport Geplaatst 12 augustus 2013 En ja, heb ik gepikt! Ik pik namelijk altijd dingen die ik super vind. Op het topic van vandaag poste ik iig. Ik voel me onder handen genomen door een wannabee hersenchirurg, die tijdens het open leggen van mijn brein, ineens de kuierlatten nam. Nu zit ik met een handboek en mijn eigen kennis, mijn schedel weer dicht te naaien. En ik moet bekennen, ben best trots op mijn werk tot zover. Misschien werkt dit wel om te kunnen ontladen soms...
Trijsje Geplaatst 13 augustus 2013 Rapport Geplaatst 13 augustus 2013 Haha, Volgens mij ken ik niet een normaal persoon op deze aarde
Runningliesje Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst 14 augustus 2013 Geen "raar" woord over mijn leeftijdsgenootje he? Hoe raarder hoe beter! Spudje: Die hoorn is inmiddels uit mijn neushoorn kont en ik zit ook niet meer op de skippybal. Ik heb veren in mijn reet en vlinders in mijn buik (die werken laxerend blijkbaar het zullen de zenuwen wel zijn ) Ff wat veren poepen en vlinders ophoesten, hahahahaha!
Runningliesje Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst 14 augustus 2013 Goeie Agnieta! Spud en ik zijn mss af en toe een beetje raar, maar dat is ook een manier van onrust uiten
Lytse Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst 14 augustus 2013 Gelukkig zijn er zoveel verschillende mensen op de wereld, anders zou het maar saai zijn. Lytse.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden