Mai Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Ik beslis niet Dwing niet ze komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Of kracht we genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Bar weinig? Het is vol. onze ogen stralen. probeer eens vragen staat vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Ik bepaal niet wat weinig is als het er is, is het echt over drinken.. Ik drink dagelijks wat dat is meestal behapbaar afhankelijk van de turbulentie om me heen Dus, ik laat wel eens een steekje vallen dan duurt het weer even Heb het liefst evenwicht heb ik baat bij Maar ik weet hoe het gaat herstel redelijk snel in goed gezelschap of alleen het hoort erbij. niet rigide kop erbij is fijn voor mij is invulling belangrijk los, of ik drink of niet ik moet me voorbereiden op de winter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Ik geniet volop van nu Spuddeke! en die winter komt vanzelf maar uitstippelen kan geen kwaad iets te doen al komt het 10 keer anders wat wel het geval zal zijn Da;s ook okee. Hoe vaart U? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Nee Agnieta Nu niet Dan had ik dat wel gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Hoi allemaal, Ben wat vroeger terug dan gepland. Was niet zo druk. Heb veel alcohol geschonken, en zelf koffie, sinas, chocomel, Rivella, water, tomatensap en appelsap genuttigd. Merk wel aan mezelf dat ik de horeca niet meer aan kan wat lopen betreft, ja ik loop dan wel hoor (terras en zo) bediening (keuken heb ik nooit wat gevonden, thuis doe ik dat graag voor mensen, niet in mijn uppie) Maar sinds ik ontstoken peesplaten heb gehad is dat funest voor mij na zwaar tillen en veel lopen.(google maar even op ontsteking peesplaten) Heb mijn sneakers uitgedaan en loop nu als een eend. Toen ik het had, kon ik `s morgens mijn bed uitkomen op mijn knieën, beslist niet op mijn voeten. Ik kan beslist niet op blote voeten lopen nu of alleen met sokken aan. Ik vind het jammer want horeca is toch waar mijn hart ligt. Gedane zaken nemen geen keer, maar ik loop de meeste bediening van 18 jaar er uit hoor:D Ik durf nu wel te zeggen dat ik iets niet meer kan (moet wel) We moeten tegen de puien van het bedrijf trappen om ze op slot te krijgen. Nou iemand anders mag trappen, ik doe de schuiven er wel op (ik kan niet meer trappen) Blijft gewoon een gevoelige plek nu, met een veter onder mijn voet ga ik al door mijn knieën, laat staan met een steentje. Doe mij maar crocs. Nee ik vind ze niet leuk, maar als je in een restaurant als gastheer gaat lopen op pantoffels, is er wel iets aan de hand toch? Heb er nooit commentaar op gekregen, nou ja 1 keer dan en dat waren vaste gasten. Heb het uitgelegd, en ze hadden respect voor mij dat ik nooit iets had laten merken. Mijn antwoord was, jullie kunnen er niks aan doen. Kom ik meteen even op Diana, chapeau. Ben trots op jou. Ik ga nu maar naar bed. Truste allen:lips: tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Dat snap ik maar al te goed ik hou van de herfst en je tovert een lach op mijn gezicht Toch heb ik dat nodig al leef ik per dag het kan duizendmaal anders zijn maar een plan is okee voor mij dat ik ze weer durf te maken wat er ook uitkomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 AR en zo buffel je dus door horeca-ploeteraar Grappig hoe je verteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 LIEF:heart: Alle drie. Agnieta Marjo Spud Hou dat zo. Vraag en vul aan, geef antwoord Is nodig, hulpvraag, doe iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Nee, gaat niet om mij nu Spud:heart: Agnieta:heart: vind ik belangrijker. Praat es met haar Marjo:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Nee, Agnieta dat heb ik ooit gedaan was ook niet verkeerd maar kennelijk niet wie ik ben dus dat doe ik niet meer wil wel rekening houden met maar pas me niet meer aan in die zin ben staande vrouw alleen met mensen om me heen wat ik zeer waardeer pik de goeien er wel uit Maar moet opletten bij sommigen en dochter gaat het vanzelf Daar hou ik van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Het licht. En daardoor de kleuren ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Gaat even niet om mij Agnieta:heart: Ik voel je wel. Kan er niet mee omgaan. Marjo wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Zou ik nu met Agnieta moeten praten, of zij met mij Albert mss kunnen we eens een boompje opzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Originally posted by: SpudAls ik mijn tante spreek, ga ik eens vragen welk merk schoenen zij altijd droeg toen ze nog in de horeca werkte. Volgens mij zijn die beter dan crocs nog.Sterkte Albertje quote> Mephisto misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Is er iets? Wat mij betreft niets. wie wil slapen gaat slapen. trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 ik heb hoogtevrees kom niet op het dak... flaiw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 ok. we spelen het zo ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Originally posted by: marjoZou ik nu met Agnieta moeten praten,of zij met mij Albertmss kunnen we eens een boompje opzetten.quote> beide Marjo:heart:Misschien kennen jullie elkaar al in real life, weet ik niet.Jij Moeder.Zij ook Moeder.HELP elkaar.Will is ook moeder van een zoon die drugs en alcohol verslaafd is.Spijt mij te zeggen, ik kan haar daar mee niet helpen.Ik heb geen moedergevoelens.Ik heb geen vadergevoelens (en dat betwijfel ik) maar heb er geen vat opZeg ik wat tegen hem, krijg ik zijn moeder over me heen.Moeder en MoederMarjo en Agnieta, help elkaar, niet naar de bek praten want dat lost niks op.tuurlijk, iedereen moet het zelf doen.Ik mis je Marjo, en ben begaan met Agnieta.Ben ook begaan met jou Marjo.Misschien hebben jullie wat aan elkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Ik heb nergens vat op Sta wel open tot op zekere hoogte.... ik zie wel wat je bedoelt albert we zullen zien, ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 er wordt niets uitgesloten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 omdat je wellicht wilt bekeren Dat moet je vooral proberen nogmaals, ik sta open Je kon je nog wel eens vergissen Maarja, zo gaat dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 het één sluit het ander niet uit tenzij bewust. Ook okee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Waarom ben je gekwetst Agnieta? Ik bedoel het alleen maar goed voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden