ludovic Geplaatst 16 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2006 ik hoor hier iedereen spreken over spa rooden ik vroeg mij af waarom juist drinkt iedereen spa roodzit daar iets in of is het een trend onder de mensen van dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 16 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2006 Volgens mij vinden de meeste mensen hier de meeste frisdranken te zoet. Dat geldt in ieder geval voor mij. Overigens drink ik geen Spa rood, maar van die pakken Spa Clear (met een vruchtensmaakje, zonder prik, en zonder suiker en calorieën), Crystal Clear (daar zit minder koolzuur in) en ter afwisseling af en toe Rivella of vruchtensap. Ik hou dus niet van frisdranken met koolzuur.Verder wordt er ook door veel mensen veel thee gedronken volgens mij. Je moet even zelf uitvinden wat je lekker vindt. Als je gewend bent aan altijd bier of wijn, is dat in het begin wel een beetje moeilijk, maar ook dat went.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ludovic Geplaatst 16 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2006 ik zit al de ganse dag op colahoewel ik dat niet graag drinkvraag mij niet hoe het komtt'is zo het heeft wel mij biberen vermindert deze morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Teveel Cola is ook slecht voor je donder, gooi maar eens een vieze munt in een glas Cola, kijk eens hoe mooi hij er weer uitkomt, "Sillit Bang", of hoe je dat schrijft, is er niks bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden