CPAS Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Beste mensen,Ik ben nog nieuw op het forum, je vindt mijn voorstelling op Wie is wie onder Haamster.Ik ben een terugvaller en heb hulp gezocht bij deze site. Ik ben blij met de snelle respons van de organisatie en hoop dat het me nu gaat lukken een blauwe knoop te bemachtigen. Groetjes,Corinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Welkom Corinne, je kunt hier op dit forum veel steun vinden. Kijk op je gemak even rond. Je hebt nu een draadje geopend bij ditjes en datjes. Het is handiger als je gewoon meeschrijft op het bestaande dagdraadje. Daar schrijven de meeste mensen, en krijg je ook de meeste respons. Het hoeft niet over één onderwerp te gaan, je kunt er alles schrijven waar je meer zit.Ik vind het zelf altijd lastig om tussen verschillende draadjes te moeten switchen, daarom vertel ik je dit.Als je iets wilt lezen of schrijven over een bepaald thema, of je hebt tips, dan kun je terecht bij Thema's of Tips en Adviezen. Over vrijwel alle onderwerpen is daar al iets geschreven, dus als je even terug zoekt kun je daar heel veel informatie vinden.Succes met opnieuw stoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
terrelou Geplaatst 19 april 2007 Rapport Share Geplaatst 19 april 2007 Nu dan kunnen wij elkaar wel een handje geven.Ik moet gewoon lekker kunnen genieten van een glaasje wijn.Maar het lijkent wel dat ik helemaal vol moet zitten. gr. en sterkte van terrelou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden