Username Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Ik vroeg me af wat een ieder doet met de drank die je in je kerstpakket vindIk heb er best wel moeite mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Username,Lijkt me dat je die mooi verpakt cadeau doet aan iemand die wel met drank om kan gaan.Ik heb geen kerstpakket. Lekker makkelijk: geen gesjouw en geen drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Ik heb het kerstpakket (2 flessen wijn) met mijn zoon mee naar boven gegeven! Dat is zijn domein, daar kom ik nooit (...), dus daar ga ik ook niet zoeken! Dat zou wel hééél laag gezonken zijn!De avondwinkel zit hier 200 meter vandaan, dus dat zou ik eerder doen dan zijn vertrouwen beschamen!Maar weet je wat? Ik ga niet opz oek naar die flessen, en ik ga niet naar de avondwinkel, en ik slik braaf mijn refusalletje, dan hoef ik ook niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Ik denk dat ik het ook maar weggeef.......zeker nu ik net weer gestopt ben....ik geef ze vanmiddag nog aan een vriend...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Weggeven !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 25 december 2007 Rapport Share Geplaatst 25 december 2007 De wijn aan mijn moeder gegeven, hele goede spaanse wijn. Als horeca man kon ik die wel waarderen maar het past niet in mijn leven, is zij er gelukkig mee.Mijn vader mijn sinterklaas bierpakket gegeven.Zo, daar ben ik dan lekker van af. Verder vervelend die rumbonbons, amarettocake... in alles wat ik krijg, alcohol! (Dit jaar staat de teller nu op 4 kerstpakketen, allemaal tjokvol... alcohol) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden