Spring naar bijdragen

Spiritual retreat in Belgium / Ardennes (for all 12step fellowships)


Ziza

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Voor sommigen misschien helemaal niets en voor anderen misschien een nieuwe kijk op herstel van verslaving.
De workshops zijn in het engels.

De retreat staat open voor allen die verschillende soorten 12 stappengroepen bezoeken of eens willen kennis maken met de 12 stappen.
Dus of alcohol nu je probleem is/was of drugs of overeten of sex of gokken de oplossing blijft hetzelfde.

En wat nu als je clean bent ? Hoe groei je verder en blijf je clean ?
Hoe pas ik spirituele principes toe in de huiselijke omgeving of op werk of met vrienden ?

Mochten jullie vragen hebben of willen komen stuur mij dan gerust een PB.

Peace

Ziza

24-26 April 2009 at the Belgian Ardennes
with Jay Stinnett & Adell Shay

"The spiritual life is not a theory. We have to live it." Alcoholics Anonymous, page 83


Yeah okay, but what does that mean, and how do we do it? How do we do it in the workplace, with our loved ones?

Jay and Adell will share their experience, strength and hope, with humor and candor, about subjects we all have in common but that are seldom heard in meetings. During the weekend retreat, you will learn ways to use the spiritual tools daily to discover peace and joy, even in the most difficult times.

Jay is a recognized A.A. historian and spiritual advisor. Adell, a retired college professor, writes a weekly
column for the faith & values section of a Los Angeles newspaper. Their combined fifty years of fellowship experience spans A.A., C.A., OA, & Al-Anon facilitating workshops and spiritual retreats worldwide.

Join us for a weekend of fun, spiritual adventure and fellowship at the JT Buitensport facilities located at an old farm near the beautiful village of Steinbach, Gouvy, Belgium. The awe-inspiring natural beauty of springtime in the surrounding countryside & Ardennes forest is both enchanting and refreshing.

There is a modest fee of €85 per person which includes lodging, meals & all retreat sessions. Included lodging is separate dormitories for men and women, each equipped with bunk beds - basic and cozy, with ample toilets and showers.* Simple, wholesome meals are provided Saturday morning, afternoon & evening, and Sunday morning & afternoon. Of course coffee and tea is also included - other beverages are available for separate purchase if desired.

Check-in starts at 17.00 on Friday.
The first session starts at 20.00 Friday evening.
The last session will end by 14.30 Sunday afternoon.
Things you need to bring:
Personal toiletries (soap, shampoo, etc.)
A bed sheet (single fitted is best) & bath towel
A desire to have a weekend of fun & discovery

Also suggested:
Warm and waterproof clothing
Good walking/sporting shoes
Sleeping bag and/or pillow if desired


*Alternate accommodations range from free space for camping in the pasture area of the farm, or through private arrangement for rental of nearby rooms & houses.

Registration information:
Space is limited so please register early.

To register, send an email with the participant's name(s) and address(es) to:
shalemseken@casema.nl

Be sure to indicate an accommodation choice for each participant, i.e., Men's dorm,
Women's dorm, Pasture, Other

Registrations will be valid based upon the date payment is posted to:
POSTBANK 9125719 t.a.v. EA Moore.
Please reference 'Upon Awakening.'

Questions?
Edward +31(0)6 17072453
Martijn +31(0)6 29093341 (Nederlands)


Retreat location:
Domaine La Ferme
Rue du Centre 27 6670
Steinbach, Gouvy, Belgium

map location link: http://maps.google.com/maps?f=...n=3.139088,7.03125&z=7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus jullie komen ook, dan kom ik beslist. Alleen ik zit met probleem van het vervoer vanuit zeeland. Ik zag dat het pas smiddags begon dus ik zou een eind komen met de trein maar nog fijner kon zijn als we een bepaald punt kunnen afspreken zodat ik met iemand mee kan rijden een stukje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

dag albertina
kwas wat aant neuzen hier en daar en las dat gedichtje bij je antwoord en dacht; potverdorie, zen-boedhisme, iets doen die mensen wel goed, als je er de werkelijkheid van gaat zien. Staat er onder de naam Toon Hermans....
Maar dat is snetverderrie wel een prachtgedicht, en twee uur geleden of zo zat ik nog aan deel twee ervan te denken; je kunt goede dingen wel oproepen door ermee bezig te zijn, maar als ze dan komen in de werkelijke wereld, als ze zich manifesteren, moet je er inderdaad wel mee kunnen dansen, anders raak je nog gefrustreerderder. En dat valt niet mee, sterker nog, is mischien wel het moeilijkst wat er is....
Nou, het gedichtje maakt 4 a4-tjes aan gedachten bij me los dus ik denk dat ik hem even over ga schrijven en boven mijn bureau ga hangen.
Maar die Toon was toch geen Boedhist!!!, maar wel een levensgenieter en schijnbaar goede verwoorder van levenswaarheden.
De opwinding zakt alweer een beetje en dus ga ik weer verder op zoek naar hoe-te-stoppen-met-drinken-ook-al-weet-ik-eigenlijk-niet-meer-waarom.
Groet, Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...