wervelwind Geplaatst 10 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Gwen, Dank je wel voor je prachtige bericht! Zoiets bedoel ik ook, ik had er alleen de woorden niet voor. En ontzettend krachtig van je dat je dat al een jaar volhoudt! Jij bent vooral heel eerlijk tegen jezelf. Dat bewonder ik zeer. Er zal nog wel heel veel op zijn kop gaan, voordat de echte rust er is, maar het begin heb ik gemaakt. Gefeliciteerd met je jaar, Gwen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 WW, het begin heb je zeker gemaakt. Koester je nuchterheid! Je gaat zo goed. Ik ben niet zozeer eerlijk als wel heel realistisch. Ik heb duizenden keren aan mezelf beloofd dat ik die avond niet teveel zou drinken.... En elke keer gebeurde het toch weer. Het was vooral mijn verslaving die me wijsmaakte dat ik wel een paar glaasjes kon nemen. Om onder tafel te eindigen met een paar flessen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Eerlijk wezen tegen jezelf geeft ook weer veel vertrouwen in jezelf dat stukje vertrouwen word steeds groter na mate je gestopt bent en dat geeft ook weer een heerlijk gevoel Succes wervelwind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Hai Wervelwind waanzinnig om zoveel kracht te lezen na zoveel ondermijning... goed dat je zag dat het omkeerbaar is en je vanuit dat hele "niks meer te verliezen" zo bent opgestaan..... geen idee wat cool is er zou eigenlijk een powertekentje tussen moeten zitten. maar cool is t ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 beste wervelwind, proficiat met twee weken droog! ik ben sinds een dag actief op dit forum. wat jij doet klinkt goed en 'solid'. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Mooi gezegd ..iets dierbaars opgeven Zo voelt het ook in het begin... Je eigen ik weer terug vinden<vond ik in het begin erg moeilijk>omdat je jezelf al jaren kwijt bent Geniet ervan hoe moeilijk het soms kan zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden