Spring naar bijdragen

De ROOKmelder!!!


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 69
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hoi , ik laat me hier ook even zien.
Mij heeft het absoluut door die eerste week heen geholpen... zuigtabletten!!
Ik vind het een uitvinding. Via de huisarts kan je ook pillen krijgen die de trek tegen gaan.
Ook alweer iets nieuws.
Ik ben er wel vanaf nu. Omdat ik het gewoon wil.
Als ik trek krijg dan denk ik, 'oh ja ik heb zin in een sigaret' en laat het maar over me heen komen.
Eigenlijk zoals Kohtje het omschrijft.
Het mooie, nou ja mooie, met nicotineverslaving is dat het na een paar dagen al weg is.
Na een dag smaakt een peuk echt niet hoor.
Dat zit ook in mijn hoofd.
'als ik nu een peuk opsteek word ik harstikke misselijk'.
En dan het lange termijn denken.
Zo ben ik ook van de drank gekomen.
Als ik nu drink zit ik morgen met een kater.
Als ik nu doorrook hang ik over 10 jaar aan een zuurstofmachine.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

God wat voel ik me ***, ben net een vrouwtjes-leeuwin die haar jongen moet beschermen tegen god weet wat.

Voelde me vandaag Mozes die de rode zee deed splitsen toen ik in de stad liep..mensen gingen voor me aan de kant en dat terwijl ik echt niet groot ben hoor (1.68 m). Kun je nagaan hoe ik me voel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hallo allemaal,
Ik ben erg vers hier, maar op dit draadje moest ik wel reageren. Ik ben tijdje geleden gestopt met roken > 45 sig. per dag en wilde ook zo graag stoppen met drinken. Heb er zo de balen van! Heb verschillende pogingen al ondernomen, maar iedere keer gaat het toch weer fout. Uiteindelijk had ik nooit gedacht te stoppen met roken, maar wel met drinken en nu zit ik helemaal niet meer lekker in mijn vel. Mijn drankverslaving ervaar ik echt als een probleem, en zou er graag wat aan doen, maar soms soms is het gewoon allemaal niet zo simpel. Zeker niet als je met alles moet stoppen. Zal graag dit draadje volgen .....op naar een alcohol- en rookvrij bestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lischa, toen ik 2 maanden gestopt was met drinken dacht ik van dan kan ik ook stoppen met roken.

nou dat ging dus niet ik moest meteen aan drank denken toen ik de poging ondernam om te stoppen met roken

ik ben nu 4 maanden van de drank af en dat gaat goed tot dusver, dus maar weer een poging. Ik werk in de horeca onderandere en krijg een heel druk weekend voor de boeg ik hoop daardoor niet aan roken toe te komen en zal morgenochtend de eerste niet opsteken.

mocht ik problemen krijgen dat ik weer aan de alcohol wil dan gaat bij mij het roken voor.

ik hou je op de hoogte. ben je trouwens nog steeds rookvrij?
Voor het alcoholprobleem heb je meer aan de dagdraad bij ditjes en datjes daar schrijven we steunen we en geven elkaar tips wat betreft alcohol succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

23 Juni stoppoging roken morgen dus, nu mijn laatste sigaret en dan naar bed.

asbakken leeg en opruimen, mijn pakje sigaretten is nu leeg dus hoef niks weg te gooien.
ik zie wel wat er gebeurt, mocht ik trek krijgen in drank dan komt de sigaret eerst, want met roken maak ik niet zoveel kapot als met drinken;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...