Mari Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Bedankt voor jullie lieve berichtjes, ik ben blij dat er mensen zijn ;die mijn probleem begrijpen;Maar graag wat tips, ik ben al eens een keer gestopt maar ik deed geen oog dicht, daarbij kreeg ik ontzettende vervelende pijn in mijn benen en moest ik medicijnen slikken. Hoe doen jullie het?? Ik baal ervan dat ik 2 uur van de 24 uur die alcohol moet hebben!! WAAROM!! Groetjes Mari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Hoi Mari, het moet eerst uit je systeem! Maar kijk bij ditjes en datjes naar de dagdraad, daar staat 8 maart o.a. en dar zijn velen ingelogd en krijg je sneller aansluiting. Groet, moed en kracht! Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 ja mari, je kunt gewoon altijd even komen praten. Maakt niet uit over wat. Er is altijd wel iemand die luisterd. veel liefs van jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden