CPAS Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Safi,Leuk dat jochie (Japan?). Eigenlijk vind ik zulke dingen een te zware last voor kinderen.Dat geldt ook voor dat meisje van Carolien.Carolien,Ik ben gelukkig nooit zo kruipend over straat gegaan.Tja, het risico voor een naaktmodel. Ik lag onder tafel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Werkt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Hieronder de uitleg voor het plaatsen van foto's en filmpjes: foto's Ga naar http://imageshack.us/ upload je foto (max.formaat 1,5 mb.) of kies op verkleinen in het venster resize image bijv. 800x600, druk op HOST IT en wacht tot de foto is geupload; je ziet de foto in een klein venster op dezelfde pagina. Scroll naar beneden en neem de onderste optie: Direct Link to image. Ga met de aanwijzer op de link en klik links...druk op ctrl c en kopieer de link. Plak deze vervolgens in je post en voila. Je kunt de link ook een naam geven. Voorbeeld: Help ik verzuip Als je op quote drukt van deze post kun je zien hoe die regel er komt te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Ik heb ook een fotootje van eendjes gevonden Als je op quote van deze post klikt kun je zien hoe de regel qua opmaak is samengesteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 quote: Originally posted by: CarolienEn voor de creatievelingen onder ons dan: http://smg.photobucket.com/alb...ew¤t=marbels.flvHaha, geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Oh my God Dit filmpie is inderdaad hilarisch. Tis trouwens ook werkelijk zo dat veel amerikanen NIETS van de wereld om hun heen weten getuige dit filmpie om je dood te schamen, toch? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Kan zo gauw geen echt leuke (nieuwe) vinden maar deze is wel kostelijk Rumsfeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Ik denk dat het een k*tspel is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2008 Geweldig Caro!Ik ga polijsten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2008 Sorry Tactus, maar deze moet gewoon even :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2008 Carolien,Ik vind ze allebei prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2008 mooi carolien , de laatste doet mij denken aan , de drie handen van AA eenheid , dienen en herstel .ivm de boei bedoel jij het boekje de boei ??allee teken maar lekker verder ach neen je ging dodo doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2008 Toch maar verwijderd....Ivm herkenbaarheid van het plekje, en dus van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2008 Toch maar verwjderd...Er zijn vast meer mensen die dit plekje kennen, en dus mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2008 Frappant!Wat een rust ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2008 Carolien, Marjo,Inderdaad heel frappante gelijkenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2008 kunst op oerol 04Leuk hè!Gewoon om te zien of ik het nog kan...Okay, okay.. Ik stop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Har:... schokkend dat filmpje Vie valdie... van die dronken kerel, dat kwam erg dichtbij.....brrrrrrrr.......Marjo: wat een prachtige plekjes en Carolien wat een geweldige tekening, nu zie ik ook hoe die gremlin tekening is ontstaan.Nu wil ik dat ook leren dat plakken van fotos en filmpjes in bestanden, WAAR kan ik dat vinden hoe dat moet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Hieronder de uitleg voor het plaatsen van foto's en filmpjes: foto's Ga naar http://imageshack.us/ upload je foto (max.formaat 1,5 mb.) of kies op verkleinen in het venster resize image bijv. 800x600, druk op HOST IT en wacht tot de foto is geupload; je ziet de foto in een klein venster op dezelfde pagina. Scroll naar beneden en neem de onderste optie: Direct Link to image. Ga met de aanwijzer op de link en klik links...druk op ctrl c en kopieer de link. Plak deze vervolgens in je post en voila. Je kunt de link ook een naam geven. Voorbeeld: Help ik verzuip Als je op quote drukt van deze post kun je zien hoe die regel er komt te staan. -------------------------Wie zichzelf spaart is al gauw een postzegel (Loesje)Adb sinds 23-1 Werkt uitstekend! Zelfs deze digibeet is het gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2008 quote: Originally posted by: HarHieronder de uitleg voor het plaatsen van foto's en filmpjes: foto's Ga naar http://imageshack.us/ upload je foto (max.formaat 1,5 mb.) of kies op verkleinen in het venster resize image bijv. 800x600, druk op HOST IT en wacht tot de foto is geupload; je ziet de foto in een klein venster op dezelfde pagina. Scroll naar beneden en neem de onderste optie: Direct Link to image. Ga met de aanwijzer op de link en klik links...druk op ctrl c en kopieer de link. Plak deze vervolgens in je post en voila. Je kunt de link ook een naam geven. Voorbeeld: Help ik verzuipDus voor en achter de link toevoegen. Als je op quote drukt van deze post kun je zien hoe die regel er komt te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2008 Nou, als ze hier ooit nog eens met echte avatars gaan werken, doe mij deze dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2008 Haha...prachtig water Water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Komen de foto's voor de wedstrijd. Welke van de 4? Je moet er bij bedenken dat Genneper parken midden in de stad ligt, 1 km van het centrum. Uniek gebied!1234 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Har, ik vind de derde het mooist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Foto 3 is het liefst, foto 4 geeft mij het rustigst gevoel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden