Spring naar bijdragen

alcohol en een extraatje


Rene

Aanbevolen berichten

Rene mijn verhaal.

De laatste tijd voel ik mij zakken tot een dieptepunt, ik ben een onderzeeƫr van drank en drugs.

Het is allemaal stom begonnen op die warme zomeravond na de fondue zei Claude en Yasmine. Laten we die fles rhum openen en de spiegel erbij halen. (lachend) Ik begreep de boodschap niet. Ik liep naar de gang en nam de spiegel van de muur (joke). Claude lacht en haalde een zakje boven..Ik dacht dat het om een grap ging...maar het was de real stuff!!

We waren al goed beschonken, en we snoven de nacht door. Kijk die rush die je krijgt is...onbeschrijfelijk
maar als de duivel voor je gezondheid, ik kan niet meer stoppen. Claude en Yasmine zitten nu aan de salontafel elke avond. Het is telkens om zeep. s'Morgens kunnen we niet uit bed en hangen we met ene kater in de zetel. Ons werk zijn we kwijt...Clode zijn winkel is meer gesloten of open. Yasmine is 8 kg kwijt en ze ziet er niet meer uit, ze slaat zonder compleet door. Rene (mezelf) k'voel me vreselijk versleten en oud.

Sorry wie kan er ons helpen....ik ben diep beschaamd.

Rene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat de alcohol betreft zit je hier goed, op de dagdraad, bij ditjes en datjes lees je meer tips en adviezen hierover.
Ook kun je je aanmelden voor de internet behandeling.
Iedereen hier wil stoppen of minderen, een kwestie van de eerste laten staan en te leven bij de dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi rene,
Dat zijn flinke problemen! Heel goed om hulp te zoeken. Het forum is voor velen een steun om de problemen met alcohol te baas te worden. Een aanzienlijk deel combineert dit met andere vormen van hulp (zelfhulpgroep, de internetbehandeling hier op Tactus, verslavingszorg of psycholoog). sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...