Spring naar bijdragen

Bijeenkomst in het Nieuwe Jaar


safidepafi

Aanbevolen berichten

Lieve forum leden

Ik ben afgelopen vrijdag naar Enschede geweest om met een aantal medewerkers van Tactus te praten over een Nieuwjaar receptie in het gebouw van Tactus in Enschede.
Ze hadden er gelijk wel oren naar en vonden het ook allemaal reuze spannend om, iedereen die zou komen, persoonlijk te leren kennen.
Een aantal medewerkers lezen om de beurt als moderator onze verhalen en zijn dus ook wel benieuwt naar de gezichten achter deze verhalen. En een aantal zijn de coaches voor degenen die een internet behandeling hebben gehad of nog hebben bij Tactus.
De vraag is dus of jullie het wel prettig zouden vinden als het bij Tactus in Enschede werd gehouden?
En of jullie alle medewerkers ook wel willen ontmoeten?

De bedoeling van de Nieuwjaar receptie is om elkaar gewoon even in het echt te leren kennen en te kunnen lachen en huilen met een gezicht erbij, even weg van het virtuele, anonieme.
Even laten zien dat we elkaar echt vertrouwen en dat we er echt zijn.
Ik hoop dat velen van jullie de angst aan de kant zullen zetten en gaan genieten van die middag.
De bedoeling is om het zaterdagmiddag 19 januari 2008 te houden, maar mochten velen met werk verhinderd zijn dan is zondag 20 januari 2008 ook een optie.
Natuurlijk is het de bedoeling, om al die heerlijke recepten, die hier regelmatig over het forum vliegen, eens in het echt te proeven. Dus doe je best en neem iets lekkers te eten mee, hartig of zoet. Alleen wie zich aangesproken voelt hoor, geen verplichting anders is er straks teveel. Maar meld het wel even als je iets mee gaat nemen dan weten we of er van alles wat en of er genoeg is.
Drinken wordt door Tactus verzorgt.

Nou ik heb nog een beetje een jetlag van mijn reisje naar Deutschland dus als ik wat vergeten ben dan hoor ik het wel.
Aanmelden kan hier beneden en suggesties zijn van harte welkom, natuurlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Safi,
Mij kun je inschrijven. Ik hou dat hele weekend wel vrij.
Fantastisch dat ook een aantal medewerkers aanwezig zal zijn.
Keukenwonderen laat ik graag aan anderen over, zoals je weet, hou ik niet van koken en ben er ook geen ster in (zal wel samenhangen).
Wordt wel spannend, want ik ken jullie allen alleen virtueel.
Count on me, dear.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat leuk me leuk iedereen eens live te ontmoeten. Ik zal gaan zoeken naar een nog-niet bekeerde alcoholist (of mijn ROA) om op de kids te passen. Ik weet niet hoe het met de Sport zit maar zondag is makkelijker ivm de sport maar zaterdag kan ook.
Ik neem de hartige taart wel mee. En de quiche spinazie/feta.

Zullen we gaan carpoolen vanuit omgeving Utrecht? Dan breekt het ijs een beetje. Ik ben nogal verlegen :$.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta en Benthe,

Het lijkt me handig dat Benthe naar mij komt bv. met de trein, ik woon vlak bij het station. Dat doen we ook vaak (zo'n afspraak) met ons eigen forumpje omdat die door heel NL wonen, ik pik dan deze en gene op en dan rijden we samen, wel zo gezellig.

Benthe, qua trein en route naar Esch. komt het erg goed uit als je naar mij komt. Ik stuur je een priveetje maar je hebt het zelf al uitgedacht denk ik.

Ik weet nog een ADB-er hier in de buurt, dan zijn we met zijn 3-en. Als jij nou alleen blijft Delta is een combi handig, anders rijd ik makkelijker over Amersfoort en dan Apeldoorn denk ik.

Ik heb ook een navigatie in de auto en ach, we kunnen ook nog kaartlezen.

Komt helemaal goed !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi,

Eerlijk gezegd en kort door de bocht vind ik de stap al groot genoeg om zó te gaan en ik stel dan ook voor dan iedereen twee stickers op doet met forumnaam en echte naam dan kan iedereen zelf kiezen hoe die iemand aanspreekt volgens forumnaam of gewoon.

Ik vind het al spannend genoeg zo hoor.

En ik ben ook benieuwd naar de moderators.

Voor mij zijn dat nieuwe indrukken genoeg. Misschien al te vee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom ook en zou het fijn vinden om een stuk mee te kunnen auto-en, want ben niet echt een fervent openbaarvervoerreiziger.. dus misschien is er nog iemand die tussen Haarlem en Utrecht woont??? en anders vanaf Utrecht met Houtje mee??
Ik weet het nog niet zeker want zit ook te denken om het te combineren met een bezoek aan vrienden in Enschede.. dus dan gaat het alleen om de heen of de terugreis.

Ik vind het ook heel spannend hoor, een jaar geleden zou ik het niet gedaan hebben want toen zat ik hier te kort maar nu na 1,5 jaar forumervaring met een stilte ertussen ben ik wel erg benieuwd geworden naar iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even snel wat opschrijven.

Hier nog zo een verlegen figuur. Kan sowieso zeggen dat ik vroeger niet nuchter naar zo iets kon gaan. Nu moet ik de durf elders vandaan zien te halen. Vooraf al met iemand meereizen kan zeer helpend zijn.

Ik ben OV gebonden, dus ik kan niemand oppikken, maar aangezien het lange reis is, is het ook voor mij leuk om een stuk met anderen te kunnen reizen.

Op mijn treinroute doe ik volgende stations aan:
Rotterdam CS
Rotterdam Alexander
Gouda
Utrecht CS
Amersfoort
Apeldoorn
Deventer
Almelo
Hengelo
Enschede.

Dus als iemand onderweg mee wil in mijn gezelschap, hou ik mij aanbevolen. Dan maak ik wel een groot vel papier met mijn naam erop in koeien van letters.

Leuk is natuurlijk ook dat ik onderweg uitstap om in iemands auto mee te reizen. Daarvoor ben ik ook in. Daar kan dat papier ook voor dienen.

Safi, als jij met je bus komt, dan wil ik die hoe dan ook bekijken. Ik ben ietwat nieuwsgierig geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat het ontmoeten van moderators/begeleiders betreft, ik kan me voorstellen dat mensen die nog met de internetbehandelig bezig zijn, dat een beetje eng vinden.
Ik heb er geen enkel bezwaar tegen. Kunnen we ook eens zien wie ons af en toe op de vingers tikt, hihi.

Houtje dank je dat ik mag meerijden, vanuit Rotterdam is het wel een eind. Ja, dat is het met trein + auto nog steeds, maar toch gezelliger om het grootste stuk samen met anderen te doen.

Ik neem wel een van mijn befaamde hartige taarten mee, als ze tenminste een magnetron hebben, maar dat zal wel.

Verheug me er wel op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, Ik ben ook graag van de partij.Misschien kan ik met de trein naar Arnhem reizen,en wil captain Delta mij daar oppikken?Of komt er iemand via de A12 die kant op? Veenendaal ligt aan de A12 en ik kan dan bij de Mac Donalds gaan staan. Ligt aan de route.Alleen komen vind ik ook eng.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoera we zijn al met zijn zevenen. Ik vind het hartverwarmend dat mensen die elkaar alleen van het internet kennen zo;n vertrouwelijke en lieve band met elkaar hebben gekregen dat we allemaal met elkaar in de auto gaan meerijden, om gaan rijden en lekkere dingen mee gaan nemen.
Ik kan helaas niemand een lift in de bus aanbieden want we rijden niet met kans op sneeuw want dan glijd de bus teveel en bovendien doet de gewone kachel het niet dus dan wordt het veel te koud.
Als er dus iemand vanaf Groningen naar Enschede gaat per auto of trein dan wil ik graag meereizen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta,

Lief voorstel, ik hou me aanbevolen.
Op alle genoemde stations mag ik uitstappen.
Of de ligging gunstig is voor auto's voor het ophalen van passagiers, dat weet ik niet.
Met ophalen vanaf Deventer ben ik blij, dan is het met de trein nog meer dan een uur.
Ik reis die dag wel met een NS dagkaart, ben ik niet afhankelijk van welke stations ik aandoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi nieuwjaarsreceptiegangers!

Uiteraard ben ik van de partij! Ik heb een voorkeur voor de zaterdag maarr zal niet dwars liggen bij de zondag. Ik kom met de auto uit de omgeving van Amersfoort. Ik kan dus mensen oppikken bij het station en ben bereid voor het goede doel omliggende plaatsen aan te doen, eventueel ook Utrecht?
Ik kan 4 mensen meenemen en als er hele kleine dunne mensen bij zijn nog wel 2 erbij. Moet je wel bereid zijn om je een beetje op te vouwen. Lenigheid in verband met uitstappen is een pre. Dit geldt overigens alleen voor de 2 achterste plaatsen!
Ik hoor wel als er iemand mee wil rijden, gezellig zelfs!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lunalee.

Vóórdat je tussen de reisschema's wordt bedolven: allereerst hartstikke goed en gezellig dat je mee wil gaan.

wij hebben elkaar vroeger volgens mij wel meer gesproken, toch?

Wat dapper dat je morgen in therapie gaat. Is het misschien wat om daar op het dagdraadje iets over te vertellen, dan kun je nog wat erover praten. Dit soort dingen is toch altijd bijzonder ingrijpend en er is zoveel kennis en kunde bij de forummers?

Mocht ik je niet meer spreken dan wens ik je er sterkte mee. Vaak moet je eerst door een dal, maar kom je er uiteindelijk beter uit. :rose: dus een extra zonnetje voor jou.
succes en kom gerust vertellen hoe het gaat, en anders stuur je een pb, mag ook.

doeiiiiiiiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lunalee,
ik heb je een PB gestuurd, maar ik kreeg een rare melding???
Misschien je box vol (max. 50 berichten!)?
Hier dan even in het kort dat ik je veel sterkte wens met je behandeling! Knap dat je er wat aan gaat doen.
Sterkte en ik hoop dat je hier regelmatig meeleest/meeschrijft!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...