safidepafi Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Hallo ADBersWe hebben nu twee hele mooie meetings gehad dit jaar en volgens mij komt er nog wel een derde voor het jaar voorbij is. Toch zou ik en meerderen met mij, ook wel een keer de gelegenheid willen hebben, om eens wat langer met iedereen te kunnen praten.Ik wil daarom graag voor volgende jaar een weekend weg organiseren. Ik heb al een tijdje op het internet rondgekeken, maar als je niet weet, hoeveel mensen interesse hebben en waarvoor, dan is het moeilijker zoeken.Volgens mij is een weekend van vrijdag middag/avond aankomen en zondag middag weer vertrekken het beste .Natuurlijk staat het iedereen vrij om alleen voor 1 dag te komen en ook om niet te blijven slapen.Het zal moeilijk worden om aan iedereen voorkeur te voldoen. Dus dingen als liever aan zee, in de bossen , in een stad zal moeilijk gaan want het zal ook afhankelijk zijn van wat er aangeboden wordt.Ik heb gekozen voor april of mei of juni, omdat je dan nog in het laagseizoen zit.De locatie zal afhankelijk zijn van de prijs, het aanbod en de voorkeur van de deelnemers. Maar ik zal proberen het zo centraal mogelijk( midden van Nederland) te zoeken.Dus hier heb ik een aantal vragen die je kunt beantwoorden. Kopieer de vragen in je berichtje met je antwoorden.Welke maand gaat je voorkeur naar uit? ( graag een X zetten achter elke maand die je past) AprilMeiJuniSlapenKom je alleen voor de dag of blijf je ook slapen?1 of 2 nachten?Slaapkamer alleen?Slaapkamer met twee personen?Slaapzaal met meerdere en waarschijnlijk stapelbedden ?Accomodatie, plaats een X bij je voorkeur(en)KamperenVakantiewoning HotelAktiviteit, graag een X achter elke aktiviteit die je leuk lijktFietsenWandelenMuseumRondvaartSpeurtochtWorkshopWat voor workshop(s) vind je leuk, plaats een X of geef een suggestie?KleienSchilderenBeeldhouwenTeambuildingYogaMeditatieSuggesties:Zo ik laat het hier maar bij, er zullen vanzelf of meer vragen komen of meer duidelijkheid wat iedereen wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Tjee safi, dat is nog ver weg,Maar vreselijk leuk dat je het idee oppert.Ik deel je gevoel om meer met mensen te kunnen praten of iets met elkaar te doen.De afgelopen meeting heb ik als er leuk ervaren, maar er waren best veel mensenwaar ik niet mee heb kunnen praten, jammer!Ik kan mezelf makkelijk aanpassen, dus de maand maakt mij niet zoveel uit.drie dagen is te lang voor mij of het moet in mijn vrije weekend vallen.Wel zou ik als ik blijf overnachten een kamer voor mezelf willen,ik ben niet zo van het stapelbedden gedoe.Dus ik zou voor een hotel kiezen.Op zich ben ik erg voor de teambuilding, heb ik ook regelmatig voor mijn werk,is erg leuk om te doen.Qua activieteiten lijkt het mij, de meeste stemmen gelden.En wellicht is er de mogelijkheid om het in meerdere groepen te doen.ben benieuwd naar de andere reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 een gratis verblijf in bredene aan zee er is binnen slaapplaats voor 8 personen , in de maanden met goed weer kan er in de tuin en een tent geslapen worden .douchen , koken , senseo alles is er .men kan in bredene heerlijk wandelen in de duinen en er is ook een bloot strand de goede manier om eens de heerlijke mattentaarten te proeven belgie is al enkele keren naar nederland gekomen , nu nederland eens naar belgie ??ivm treinen is makkelijk naar Oostende is maar een idee welke ik jullie aanbied Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Ben het helemaal met Blacky eens, laat Nederland maar eens naar Belgie gaan. Lief aanbod trouwens.Verder zou ik een vakantie woning wel leuk vinden omdat we dan onze honden mee kunnen nemen.Wat aktiviteiten betreft ben ik erg beperkt door mijn rug maar ik neem wel een boek mee als jullie iets ondernemen wat ik niet kan, vind dat geen enkel probleem.Caro we zouden ergens af kunnen spreken en dan samen met Valys verder gaan, dat is goedkoper en dan zijn de kilometers voor mij. Ook ben ik dan niet de enigste die niet of te laat aankomt hahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Het is heel lief dat jullie met andere plannen aankomen.Maar eigenlijk was dat niet de opzet van deze discussie van mijn kant.Ik wilde nl proberen te analyseren wie, wat waar leuk vind en wie wat waar helemaal niet leuk vind.Natuurlijk wil ik best eens met een stel naar Blacky toe.Maar Tactus heeft mij en ook anderen gevraagt om een actief weekend met een leuke activiteit of workshop te zoeken.Zij willen daar ook wel een financiele ondersteuning in geven of met expertise helpen.Vandaar, dat ik dus nu van de geinteresserden wil weten, wat jullie leuk vinden.Ikz al het zelf voor doen wat ik graag wil.Je kopieert mijn vragen en beantwoord ze Welke maand gaat je voorkeur naar uit? ( graag een X zetten achter elke de maand die je past)April XMei XJuniSlapenKom je alleen voor de dag of blijf je ook slapen? Blijf slapen1 of 2 nachten? 2 nachtenSlaapkamer alleen?Slaapkamer met twee personen? JaSlaapzaal met meerdere en waarschijnlijk stapelbedden ? JaAccomodatie, plaats een X bij je voorkeur(en)Kamperen XVakantiewoning XHotelAktiviteit, graag een X achter elke aktiviteit die je leuk lijktFietsen XWandelen XMuseum XRondvaart SpeurtochtWorkshop XWat voor workshop(s) vind je leuk, plaats een X of geef een suggestie?KleienSchilderen XBeeldhouwen XTeambuilding XYoga XMeditatie XSuggesties: zet hier neer wat je verder nog voor wensen hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Natuurlijk mag je hier ook een gewoon een berichtje plaatsen, maar als je echt ook behoefte hebt om volgend jaar wat leuks te doen, dan is het wel belangrijk dat we er achter komen wat iedereen voor wensen heeft. Zodat we op tijd kunnen boeken voor de goedkoopste prijs.En om daar achter te komen, heb ik de vragen gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Op zichzelf een leuk idee, maar ik ben niet een type dat zich nu al bezighoudt met de planning van activiteiten in 2009, en krijg bovendien prompt de vliegende paniek bij het idee van een weekend. Daar moet ik dus nog héééééééééél lang over nadenken. Niettemin, de mogelijkheid van in ieder geval een dag komen wil ik wel vasthouden.Kosten zijn voor mij (en Soothe) belangrijk, dus graag niet te duur. Het is erg fijn dat Tactus daarin wil bijdragen.Welke maand gaat je voorkeur naar uit? ( graag een X zetten achter elke maand die je past) April XMei XJuni XSlapen Kom je alleen voor de dag of blijf je ook slapen? In ieder geval een dag.1 of 2 nachten? Slaapkamer alleen? Slaapkamer met twee personen? XSlaapzaal met meerdere en waarschijnlijk stapelbedden ? XAccomodatie, plaats een X bij je voorkeur(en) Kamperen Vakantiewoning XHotel Aktiviteit, graag een X achter elke aktiviteit die je leuk lijkt Fietsen XWandelen X Museum XRondvaart X Speurtocht Workshop Wat voor workshop(s) vind je leuk, plaats een X of geef een suggestie? Kleien Schilderen Beeldhouwen Teambuilding Yoga Meditatie Suggesties: Een discussie rond een bepaald thema houden. Bijv. over een (eventueel van te voren te lezen) artikel of een stelling, gerelateerd aan alcoholproblematiek. Tactus weet vast wel goede thema's te bedenken, en het lijkt me goed als een van hen discussieleider is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 soy una rebelde het was van uit het hart aan geboden , maar het is goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 Welke maand gaat je voorkeur naar uit? ( graag een X zetten achter elke maand die je past) April xMei xJuni Slapen Kom je alleen voor de dag of blijf je ook slapen? 1 of 2 nachten? 1 nachtSlaapkamer alleen? xSlaapkamer met twee personen? xSlaapzaal met meerdere en waarschijnlijk stapelbedden ? Accomodatie, plaats een X bij je voorkeur(en) Kamperen Vakantiewoning xHotel Aktiviteit, graag een X achter elke aktiviteit die je leuk lijkt Fietsen xWandelen xMuseum Rondvaart xSpeurtocht Workshop xWat voor workshop(s) vind je leuk, plaats een X of geef een suggestie? Kleien Schilderen xBeeldhouwen Teambuilding Yoga Meditatie xSuggesties: Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Welke maand gaat je voorkeur naar uit? ( graag een X zetten achter elke maand die je past) April XMei XJuni Slapen Kom je alleen voor de dag of blijf je ook slapen? ?1 of 2 nachten? ?Slaapkamer alleen? Slaapkamer met twee personen? XSlaapzaal met meerdere en waarschijnlijk stapelbedden ? XAccomodatie, plaats een X bij je voorkeur(en) Kamperen Vakantiewoning XHotel Aktiviteit, graag een X achter elke aktiviteit die je leuk lijkt Fietsen X wel leuk als er een fiets al aanwezig is Wandelen X Museum XRondvaart XSpeurtocht Workshop XWat voor workshop(s) vind je leuk, plaats een X of geef een suggestie? Kleien Schilderen Beeldhouwen Teambuilding XYoga XMeditatie X Suggesties: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 1 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2008 Zo dat zijn al 5 antwoorden..mooi zo..even het draadje omhoog halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 Welke maand gaat je voorkeur naar uit? ( graag een X zetten achter elke de maand die je past)April XMei XJuniSlapenKom je alleen voor de dag of blijf je ook slapen? Blijf slapen1 of 2 nachten? 2 nachtenSlaapkamer alleen? XSlaapkamer met twee personen? Slaapzaal met meerdere en waarschijnlijk stapelbedden ? XAccomodatie, plaats een X bij je voorkeur(en)Kamperen Vakantiewoning XHotelAktiviteit, graag een X achter elke aktiviteit die je leuk lijktFietsen XWandelen XMuseum XRondvaartSpeurtochtWorkshop XWat voor workshop(s) vind je leuk, plaats een X of geef een suggestie?KleienSchilderen XBeeldhouwen XTeambuilding XYoga XMeditatie XSuggesties: zet hier neer wat je verder nog voor wensen hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst 20 november 2008 Leuk idee Saf. Persoonlij vind ik 2 avonden wel wat veel. Na verloop van tijd is mn hoofd vol en wil ik weg. 1 nachtje zal wel gaan. En het lijkt me leuk istes vamn een thema te bespreken op zaterdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Het is nog heel ver weg in de toekomst . Het hangt wel af van mijn geestelijke conditie.Welke maand gaat je voorkeur naar uit? ( graag een X zetten achter elke maand die je past) April xMei xJuni xSlapen Kom je alleen voor de dag of blijf je ook slapen? 1 of 2 nachten? weet ik nog niet of dat 1 of 2 zal zijn.Slaapkamer alleen? xSlaapkamer met twee personen? xSlaapzaal met meerdere en waarschijnlijk stapelbedden ? xAccomodatie, plaats een X bij je voorkeur(en) Kamperen Vakantiewoning xHotel xAktiviteit, graag een X achter elke aktiviteit die je leuk lijkt Fietsen Wandelen xMuseum Rondvaart xSpeurtocht Workshop xWat voor workshop(s) vind je leuk, plaats een X of geef een suggestie? Kleien xSchilderen Beeldhouwen xTeambuilding xYoga Meditatie Suggesties: Goede bereikbaarheid met OV. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Oh deze bedoelde je Corinne Ik meld me met stoute en lood in de schoenen aan:Welke maand gaat je voorkeur naar uit? ( graag een X zetten achter elke maand die je past) April x Mei x Juni x Slapen Kom je alleen voor de dag of blijf je ook slapen? 1 of 2 nachten? 2Slaapkamer alleen? Slaapkamer met twee personen? Slaapzaal met meerdere en waarschijnlijk stapelbedden ? Accomodatie, plaats een X bij je voorkeur(en) Kamperen xVakantiewoning Hotel Aktiviteit, graag een X achter elke aktiviteit die je leuk lijkt Fietsen Wandelen x Museum Rondvaart Speurtocht Workshop x Wat voor workshop(s) vind je leuk, plaats een X of geef een suggestie? Kleien x Schilderen xBeeldhouwen x Teambuilding x Yoga xMeditatie xSuggesties: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Gezelli, ik doe ook mee!!! Welke maand gaat je voorkeur naar uit? ( graag een X zetten achter elke maand die je past) April xMei xJuni xSlapen Kom je alleen voor de dag of blijf je ook slapen? slapen1 of 2 nachten? 2Slaapkamer alleen? Slaapkamer met twee personen? Slaapzaal met meerdere en waarschijnlijk stapelbedden ? its magge geen flaus aus, ik snurk alleenAccomodatie, plaats een X bij je voorkeur(en) Kamperen xVakantiewoning xHotel xAktiviteit, graag een X achter elke aktiviteit die je leuk lijkt Fietsen xWandelen xMuseum Rondvaart Speurtocht Workshop xWat voor workshop(s) vind je leuk, plaats een X of geef een suggestie? Kleien Schilderen Beeldhouwen Teambuilding xYoga xMeditatie xSuggesties: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Hoi,Een meeting zou ik wel weer eens leuk vinden maar een weekend is wat teveel van het goeie voor mij! Misschien kan ik even op bezoek komen tijdens jullie weekendje weg?knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hoekie Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Kopieer de vragen in je berichtje met je antwoorden.Welke maand gaat je voorkeur naar uit? ( graag een X zetten achter elke maand die je past)April XMei XJuni XSlapenKom je alleen voor de dag of blijf je ook slapen?1 of 2 nachten? XSlaapkamer alleen? XSlaapkamer met twee personen? XSlaapzaal met meerdere en waarschijnlijk stapelbedden ? XAccomodatie, plaats een X bij je voorkeur(en)KamperenVakantiewoning XHotel XAktiviteit, graag een X achter elke aktiviteit die je leuk lijktFietsen XWandelen XMuseumRondvaart XSpeurtochtWorkshop XWat voor workshop(s) vind je leuk, plaats een X of geef een suggestie?Kleien XSchilderenBeeldhouwenTeambuilding XYoga XMeditatie XSuggesties: ik kwam bij mijn eigen internet zoektochten ook een alcoholvrije camping tegen, hoewel ik niet echt van kamperen houd ;-) We zouden ze kunnen sponsoren met een bezoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Ja leuk, ik heb ook wel zin in een meeting, een heel weekend is voor mij ook teveel van het goede, ik zal de lijst invullen !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Welke maand gaat je voorkeur naar uit? ( graag een X zetten achter elke maand die je past) Heeeeeel belangrijk is of mn hondje mee mag ????April X Mei X Juni X Slapen Kom je alleen voor de dag X of blijf je ook slapen? 1 of 2 nachten? Slaapkamer alleen? Slaapkamer met twee personen? Slaapzaal met meerdere en waarschijnlijk stapelbedden ? Accomodatie, plaats een X bij je voorkeur(en) Kamperen Vakantiewoning Hotel Aktiviteit, graag een X achter elke aktiviteit die je leuk lijkt Fietsen Wandelen X Museum Rondvaart Speurtocht Workshop X Wat voor workshop(s) vind je leuk, plaats een X of geef een suggestie? Kleien X Schilderen XBeeldhouwen XTeambuilding Yoga X Meditatie X Suggesties: ik kwam bij mijn eigen internet zoektochten ook een alcoholvrije camping tegen, hoewel ik niet echt van kamperen houd ;-) We zouden ze kunnen sponsoren met een bezoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 leuk idee!!Ik denk dat jullie gewoon copy hebben ingeduurt en zo gepaste hebben, lukte alleen niet dus mijn printer spuugt nu de hele draad uit:$ Het is dus echt mijn dag niet.IK GA MEE, vooral als het in belgie is want dat is voor mij net ietsje dichter in de beurt.Marjo, hadden jij en ik al niet een weekend weg in April? Of heb je afgezegd?Ik moet nu dus de hele tekst overschrijven, geef deze docente zich zelf strafwerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Okay, elk nadeel heeft zijn voordeel dus ik kan zou een lijstje maken van voorkeuren.Ik neem gewoon mijn tentje mee en niemand maar dan ook nIEMAND wil mij naakt zien.Welke maand gaat je voorkeur naar uit?Aprilmei xjuniSlapen.Ik zet mijn tentje wel uit. Dan kan ik mij even terug trekken als het mij te veel wordt.XAccomidatie:kamperen.XAktviteit;Fietsen, xwandelenxMuseum XRondvaart 1/2 kruisje.Speurtocht x Workschop X doe mijn maar kleien of schilderen en dan wil ik geen commentaar, ik ben een gevoelig type.En nemen we eten mee? Ik kan een behoorlijke goed chile maken:$ eigendunk maar kan ook dingen maken zonder vlees. brood nemen we niet mee, he? Belgisch brood is om van te smullen. Safi kan het veel beter maar misschien kunnen we allemaal iets te eten mee nemen voor de eerste avond.Dames, ik heb er zin. Eindelijk de gezichten achter de avactar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 He Knuffie, nattuurlijk kan dat! Kan ik je eindelijk de knuffel geven die ik je al zolang aan je wil geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2009 Anjo, ik heb je een mailtje gestuurd over The Curious Incident...... je weet wel. Fantastisch boek. In één ruk uitgelezen. Maar je mailbox is vol!!!! Wat nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2009 Welke maand gaat je voorkeur naar uit? ( graag een X zetten achter elke maand die je past) April Mei X eventueelJuni X (ik moet wel onderdak zien te vinden voor de kids) Slapen Kom je alleen voor de dag of blijf je ook slapen? 1 of 2 nachten? 1 nacht van zaterdag op zondagSlaapkamer alleen? graag Slaapkamer met twee personen? liever niet Slaapzaal met meerdere en waarschijnlijk stapelbedden ? als het niet anders kan.....Accomodatie, plaats een X bij je voorkeur(en) Kamperen xVakantiewoning xHotel xAktiviteit, graag een X achter elke aktiviteit die je leuk lijkt Fietsen xWandelen X Museum xRondvaart Speurtocht xWorkshop X Wat voor workshop(s) vind je leuk, plaats een X of geef een suggestie? Kleien X Schilderen X Beeldhouwen X Teambuilding xYoga X Meditatie X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden