Kaia Geplaatst 15 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Carolien, i rest my case Adam wat leuk dat je ook gaat komen!!Update: quote: Originally posted by: HarLunalee Marjo Safi Carolien Ziza Anjo CPAS Tasseke Houtje Tapas Kohtje Anna (?) Soothe (?) Kate Har Gem Rene S Tijd niets meer van gehoord... Woman Tijd niets meer van gehoord Spud Marieke Sneeuwitje Stien Adam Kaia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Moet iemand nog meerijden uit de regio Utrecht? Ik heb nog plek zát in de auto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Ik kom dus.Geen slag om de arm meer. Wie zijn er nu zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Ik kom morgen niet, ik vind het echt heel jammer.Ik begin net weer een beetje op te knappen van mijn paniekgevoel, maar ik vind Amersfoort te ver en te eng nog.Volgende keer beter hoop ik.Jullie allemaal veel plezier en een hele fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Wie zijn er zekerNou ik denk:LunaleeMarjoSafiCarolienZizaAnjoCPASTassekeHoutjeTapasKohtjeKateHarGemSpudMariekeStienAdamKaia Tot morgen allemaal!Ik rijd met Marjo mee, ze komt me toch morgen van huis ophalen en dan rijden we naar Amersfoort om Corinne van het station op te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Ik rijd ook langs het station om Anjo op te halen, maar weet nog niet precies hoe laat ze er is.Affijn, dat zien we morgen wel.Tot morgen, ik zit eigenlijk op Zoon te wachten maar ik ben áf en morgen is ook druk voor me met al die (lieve) mensen maar toch heftige indrukken altijd.Welterusten alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Goedemorgen,Ik meld me toch maar af.fijne dag!Groetjes van lunalee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden