meiske Geplaatst 23 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2009 JuliusWat jij schrijft zegt meer over jezelf dan over een ander,en niks angsvalligheid hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2009 The:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlcExit Geplaatst 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst 9 december 2009 Hallo Jane4,Ik zou hier graag aan meedoen. Ik hoor/lees de eventuele datum.Vanmiddag heb ik een intakegesprek met Tactus. Ben benieuwd naar het resultaat.Vriendelijke groet, AlcExit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlcExit Geplaatst 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst 9 december 2009 Hallo jane4,Ik wil meedoen aan de eerstvolgende meeting. Vanmiddag heb ik bij Tactus een intakegesprek. groet, AlcExit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2009 Hoi Alcexitwe hebben de meeting gehad eind november, dus voorlopig zal er geen nieuwe komen ben ik bang.Volgens mij ongeveer 1 x per jaar.Misschien voor nu: even voorstellen bij wie is wie?en dan meelezen en schrijven op de ditjes, datjes en dagdraad van vandaag?Welkom op het forum trouwens, zou ik bijna nog vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Ja ja en jullie denken dat drup niet alles leest? Whawhaha dus ik sta onder een soort curitele om de volgende meeting niet weer te missen. Is kee, wat denken jullie van een datum in maart of ben ik nu opeens ook onmondig verklaard hahaha. Geintje hoor. Maart lijkt me wel mooi want dan begint de lente dus een nieuw leven............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 We wachten wel op je uitnodiging Drupdas de enige manier om veilig te stellen datjij er bij bent:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlcExit Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Ja, ik zou hieraan graag deelnemen. Ik hoor verder nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 niks vereist, AlcExitniets moet alles mag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden