bolletje Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Bedankt Dar. Ik heb me meteen aan gemeld. Leuk om te zien of mijn geheugen nog ietsiepietsie vooruit kan gaan. Zou wel makkelijk zijn voor mij i.v.m. het forum;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Hallo Dar,Ook ik heb me aangemeld.Poehh, de eerste testjes vond ik al niet erg makkelijk!Dat kan nog wat worden.Ik vond het 1e onderzoekje een beetje vreemd eindigen, maar misschien deed ik iets verkeerd?Ik hoor het vast wel van hen!Nu maar hopen dat ik de proeven doorsta. Ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Ja ik heb em ook gekregenHad 1.5 jaar geleden de braintraining gedaan van hun, zodat je ineens trek krijgt in sinas ipv bier....heel vreemde ervaring voor iemand die al 25 jaar automatisch een biertje bestelde. Dus een aanrader ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Krijg je dan elke dag bericht van hen?Of moet ik mezelf steeds aanmelden?25 dagen....Nou, ik hoop dat iemand het antwoord weet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden