Francois Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Hallo iedereen,Wat doe je als je na 4 dagen stoppen, de halve dag, vooral rond deze tijd aan drinken denkt? Ik word er niet goed van en krijg het niet uit m'n hoofd. Denk ook van ach, misschien houd ik het nog een paar dagen nog vol (zoals de vorige keren, maximaal was 2 weken).Vriendelijke groeten,Francois Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
annie Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 hoy francois,iedere dag erbij is een overwinning en vier is al een succes.ikzelf ben aan mijn achtste dag en er niet aan denken is al ietske minderhet feit dat we beseffen dat we er zo veel aan denken moet toch iets willen zeggen over hoe alcohol ons leven en ons lichaam beheerst en dat voelt niet goed he ?enne ... twee weken kunnen er volgende keer drie worden en vier en .....volhouden en mekaar steunen, daar zijn we voorannie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 De trekmomenten gaan ook weer voorbij.Misschien kun je op die momenten afleiding zoeken, of iets gaan opschrijven over het waarom van het willen stoppen.Ik beloon mezelf en doe elke dag geld in een potje.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 9 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Bedankt voor de reacties, heb gisteren inderdaad niks gedronken en ben dan maar om 9 uur gaan slapen. Dus dat geeft nu een goed gevoel. Ik kan denk ik straks rond 4 a 5 uur hetzelfde als gisteren verwachten, maar even iets bedenken wat ik dan ga doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Francoisje doet het al goedje denkt vooruit en neemt de verantwoordelijkheid daaroveren bent bereid iets nieuws (tips van anderen) te proberen.Dus mag je ook vertrouwen dat iets nieuws ook iets nieuws kan brengende beloning is dus niet drinkenEr zijn veel dingen die je kunt doenop tips zijn er al veel draadjes over geschreven door andere frummersje kunt wat vroeger gaan koken, want een volle maag helpt tegen het lege gevoelje kunt ook juist dat lege gevoel gaan onderzoekwat mis je waardoot je wilt gaan drinkenhet is niet alleen die lege maag natuurlijk.HALT ken je misschien al, de triggers zijn: Hungry, Angry, Lonely en Tired.Soms wordt drank de zgn beloning voor iets, die staat er niet bij, maar is ook een bekende.Kijk wat bij jou past uit alle tips die je leest og bedenk iets wat beter pasteen laagje dieper dan de trek, zit meestal de oplossing al.En als je ven niets vind, weet dat die trek voorbij gaat, het is maar een momentna regen komt zonneschijnna trek komt inspiratie voor de volgende stapen die is voor jou uniek:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 9 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hoi jane4,Dank voor je tips en warme woorden. Een mooi weekend gewenst!Francois Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 9 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hee dit is leuk, het is nu dezelfde tijd en ik denk niet aan een glas wijn of drinken. Verwacht dit ook niet want ik ga zo lekker koken en eten. Voor de test van gisteren ben ik blijkbaar geslaagd.Francois Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden