Spring naar bijdragen

Dune is terug


Dune

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Vorige week een nieuw account gemaakt, was de gegevens kwijt...

inmiddels is dat account gebanned...

Dus het was even zoeken naar mijn oude gegevens samen met de moderator gevonden!!

Dune is back...

Inmiddels Gelukkig 11 dagen alcoholvrij!

al begint de twijfel zich weer af en toe vast te haken,..

heb zelfs een fles wijn gekochtm, die gelukkig nog dicht zit..

Ik spreek mezelf strengt toe!

En neem vandaag de eerste niet,..

zal even proberen mijn voorstelbericht naar boven te halen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Dune,

Maar wat wil je zelf?

Wat komt er in jou naar boven als je je voorsteltopic leest?

Als ik terug lees dan komen alle keren dat ik had gedronken en weer iets doms uithaalde naar boven en dan denk ik; dat wil ik nooit meer!

Hoe vaak gaat het goed als je hebt gedronken? Ik ben net als jij ik kan een week of 2 weken of langer niet drinken, en dan ga ik flink door en dan drink ik totdat ik bij wijze van omval. Voor mij zijn het momenten en sociale situaties waarin ik terughoudend/angstig ben die me ertoe zetten om te gaan drinken, of als uitlaatklep van alle opgerkropte emoties.

Alles wat jij hebt beschreven in je voorsteltopic heb ik ook gedaan so join the club :D ik lach er nu een beetje mee maar ik was 6 weken gestopt en oud&nieuw ging weer totaal mis ik werd wakker op de bank en dacht; waar ben ik? is het feestje al voorbij? waar is iedereen? wat heb ik gedaan??ooh nee als ik maar niets ergs heb gedaan...

Voor mij maar weer eens de bevestiging dat minderen bij mij niet kan, ik kan geen mate houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank lieve mensen,

ik ga er echt voor!

Lieved, zo herkenbaar!

de schaamte neemt af met de dagen, dat wel, maar probeer vaak dat reddeloze gevoel van de dag erna terug te halen,... dat totaal gesloopte lijf, dat kapotte gevoel,.. en een beeld te krijgen van mezelf als laveloze!

Dat is toch geen respectabele moeder van 3 volwassen kinderen!???

dat moet ik vasthouden!!!!

morgen dag 12! ben best trots op mezelf,.. 16 dagen zonder drinken zijn al meer dan een jaar geleden,.. dus ga maar direct door voor dit jubileum..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...