Spring naar bijdragen

Wat waren/zijn jouw excuses om te mogen drinken ?


Otje

Aanbevolen berichten

Ik vond dat ik "Het recht had om te recreeeren (met umlaut)" na een week hard werken...
En natuurlijk als er ergens een feestje was, ik was een echt feestbeest, als er geen feestje is dan maak ik er wel eentje. Dat heb ik trouwens nóg hoor, nu zonder alcohol ! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Woman,

Voor mij is/was het altijd: In de avond, ZO zeg, heb ik even hard gewerkt. Nu koken en een lekker drankje erbij, dat heb ik wel verdiend! En in het weekend het excuus dat het weekend is en nu hoef ik even niet te werken.

En een feestje zonder alcohol IS geen feestje. Iedereen drinkt toch? waarom ik dan niet! En daarbij, Ik ben niet voor niets op de fiets gekomen dus laat maar vloeien dat goddelijk sap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij is het best wel jong begonnen. Gewoon uit stoerigheid. Ik drink /dronk eigenlijk alleen in het weekend. Dan ging ik uit en waren er feestjes. Ik drink / dronk dan wel heel veel. Totdat ik ook begon te drinken in weekenden dat er geen feestjes waren. Nog steeds erg veel. Bijv. vrijdags 12 flessen bier,
zaterdag 14 tot 17 flessen bier en op zondag 4 flessen bier en 2 flessen wijn. Als je dit jaren doet, dan komt er een tijd dat je heel erg moet vechten om deze gewoontes anders te krijgen.

groetjes, Sjaak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik dronk altijd in de weekenden en soms 1 dag door de week, maar als het dan vrijdag was, kon ik de hele dag al uitkijken naar de avond, want dan MOCHT ik van mijzelf drinken, gezellig !!!!

Meestal dronk ik 1 fles per avond, soms meer.

VRijdag avond kon ik het meest drinken, na een alcohol vrije week dan, zaterdag werd al minder en zondag ochtend was ik vaak een wrak, zondag smaakte ze ook vaak weer lekker, gewenning,

Ook omdat ik met onlin ADB mee had gedaan, begon het me steeds meer tegen te staan dat ik het hele weekend aan de drank zat.
De laatste maanden, dronk ik om de dag, dus vrijdag en zondag, of donderdag en zaterdag.
Merk toch dat als je ouder wordt dat je lichaam langer nodig heeft om te herstellen, en ik was s`avonds dan vaak zo moe dat ik om 22.00 uur naar bed ging.

Oh ja, en ik mocht ook altijd drinken, als ik iets gedaan had waar ik trots op was, de beloning was dan steevast 1 fles wijn.

gr. Soumy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...