renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik slaap momenteel weer zeer slecht, misschien zelfs slechter als tijdens mijn laatste opname. Bij mijn psychiater of de huisarts moet ik geen hulp gaan vragen want die krijg ik toch niet. Ik heb blijkbaar ook niet het recht om ziek te zijn, er wordt van mij maar steeds verwacht dat ik er sta. Ik voel me momenteel doodmoe.
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen @renaldo61, goedemorgen frummers. Jeetje Renaldo, wat klink je somber, je was de laatste tijd juist zo positief bezig... Waarom krijg je geen luisterend oor bij psych of huisarts? En hoe komt het dat je de laatste tijd weer zo slecht slaapt? Het ging toch juist een stuk beter???
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat mij betreft: ik heb goed geslapen, had nog wel even willen blijven liggen soezen, maar hondlief vond het tijd om op te staan. En tja.... dan sta je dus op 😄 Vandaag een dagje lekker thuis, wat rommelen binnen, wat rommelen buiten..... een rustig kabbelend dagje hopelijk. Eerst even een bakje
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen Renaldo, Yvonne en wie allemaal nog volgt. Hopelijk brengt de dag vandaag wat beters dan gisteren. Wat akelig @renaldo61dat dat slapen weer zo rottig gaat. Misschien powernapje in de middag??? Hier hoop ik dat mijn dag/ nachtritme ook wat gaat verbeteren. 1 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemrogen Marjolijn, heb je vannacht ook weer zo slecht geslapen?
Marjolijn Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Ja. Er spookt nog van alles door mijn hoofd. Als het goed is neemt politie vandaag contact met me op verder. Tja, dat werkt niet zo slaapbevorderend hé? Vandaag nog kalmpjes aan de boel laten bezinken en een beetje verder met mijn opruim- en ontspulklusje. Pijn wordt trouwens minder.Heerlijk is dat. En het AV zijn gaat ook heel goed. !!!!!!!
Yvonne Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Nou, dat zijn dan al twee mooie 'gedachtengangen' tegenover één nare... hoewel die nare natuurlijk wel heel veel impact heeft. Ik hoop dat het telefoontje dat je verwacht je wat meer rust zal geven. Wel rustig aan doen met opruimen en ontspullen, overspeel je hand niet hoor.
Marjolijn Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Geplaatst 43 minuten geleden Doe ik hoor. En met die gekneusde en gebroken ribben moet ik uiteraard ook rustig aan doen, maar dat gaat nu allemaal de goede kant op. Gisteravond toch weer opnieuw poosje op geweest .ik wilde een tv programma toch graag zien. ( en wat gehaakt natuurlijk😄). En ja ik hoop dat ze me verder wat kunnen geruststellen en adviseren. Dus hopelijk maken ze gauw een afspraak. Ergste schrik is nu gelukkig wel over. Allemaal een zo mooi mogelijke dag.
Yvonne Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Geplaatst 37 minuten geleden Dat klinkt goed dan. Ik geniet nu nog even van de rust hier in de kamer en keuken: hond en kattekopjes liggen lekker lui te slapen, even geen gezeur om lekkertjes of aandacht, geluid van vogels buiten die nu al genieten van het zonnetje... ... en dan straks aan de slag.
Kaatjemama Geplaatst 7 minuten geleden Rapport Geplaatst 7 minuten geleden DAGPACT: Yvonne Marjolijn kaatje 🌺 goedenmorgen ☀️
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden