Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Hoi mijn naam is Marieke, Ik ben 46 en heb mijn hele leven al last van slaapangst en als dat escaleert dan kan ik in een depressie komen, gemixt met angst, ik heb net schematherapie afgerond. Ik ben ook veel jaren stabiel geweest en kunnen werken de wereld afgereisd, maar kan ook soms in een gat vallen. Ik heb in de loop der jaren teveel benzo's gekregen en kom er niet meer van af, daarom ga ik in een detox doen in GGZ delft. Heel verdrietig, want bij eerdere crisises heb ik zelf kunnen afbouwen. Ik wil jullie graag meenemen in mijn verhaal het is via de verslavingsinstelling castle craig, tot nu toe verloopt het heel rommelig, Ik kreeg gisteren een telefoontje van Delft en mijn plek was binnen een half uur weer gegeven en je moet dan binnen een week klaar staan. Dat hadden ze mijn niet verteld. De benzo's werken tegen mij, mijn korte termijn geheugen is aan gort, en ik heb veel last van branden bij teveel spanning. Ik vind het heel spannend. Het is net twee maanden uit mijn vriend, die is naar duitsland verhuisd. Ik ben nu stabiel, geen angst aanvallen, slaap normaal, dus ben nu al verdrietig dat ik dit moet laten gaan, want dit gaat niet blijven. Maar ik hoop het ergens voor te doen, de middelen zijn uitgewerkt, maar bij extreme spanning kan ik nog overlopen. Ik kan op het forum niets vinden, dus ik dacht ik schrijf mijn reis. Dan heeft iemand er hopelijk ooit iets aan. Nu probeer ik mij te focussen op afleiding, want bij de telefoon wachten totdat je in het diepe moet springen is te heftig.

bewerkt door mariekemojo

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...