Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
21 minuten geleden zei Marjolijn:

Dag Stroumfke. Als het  zo lastig is als het boodschappen doen nu is  , is het dan een idee vanavond een lijstje te maken en online te bestellen? Ik woon in Nederland en maak regelmatig gebruik van de service van picnic, ook vanwege  lichamelijke mankementjes. Mij helpt het daarnaast  ook qua het NIET doen van foute boodschappen ( lees: wijn). Daar nog nooit  alcohol besteld/ gekocht.

Ik heb geen idee of picnic in België zit. Maar vast ook een ander. Bezorgen kost mij niks en helpt mij enorm. In België  is er vast ook zo'n  winkel online. Wellicht een idee?? ( ik probeer slechts  mee te denken).Succes.  en ja dat kan het wachten alleen maar lichter maken, toch?

hier kan je da ook maar dan moet je bijbetalen

1 x boodschappen op 5 dagen da zal ik wel overleven

ik kan daarna toch rusten he

Geplaatst
5 uur geleden zei Marjolijn:

Dat is mooi. Fijn dat je het je vriendin kunt vragen. Ik trachtte mee te denken, maar weet uiteraard te weinig van jouw persoonlijke situatie.  Succes. 

normaal is gaan winkelen geen probleem

maar sinds ik op de wachtlijst sta voor een opname gaat het steeds minder goed

en naar een andere kliniek gaan wil ik niet

waar ik nu naartoe ga daar kennen ze mij

gisteren heb ik naar de verpleegpost gebeld in het midden van de nacht omdat ik wakker was en het ging me ni

en ik mag elke nacht bellen tot ik binnen ga

ik kan het drinken ni meer aan

ik heb te veel problemen vooral lichamelijke problemen als ik gedronken heb

daarom heeft de dr voorgesteld om 5 dagen binnen te blijven en vooral te rusten in mijn bedje

ik ben nu 2 dagen nuchter en ik hoop dat ik nu nuchter kan blijven

ik heb nog nooit zo afgezien van het drinken zoals nu

het gaat nu wel al een beetje beter vergeleken met maandag maar overdag blijft die moeheid

ik zou zo graag nuchter willen blijven

Geplaatst (bewerkt)
28 minuten geleden zei stroumfke:

ik zou zo graag nuchter willen blijven

Nou. Ik dus ook .. daarom gestopt en hier op het forum  gekomen. ...alcohol brengt jou en mij geen oliebol.  Ik kon niet slapen. Ook niet erg. Heb een mok warme melk met honing gemaakt en een meditatie beluisterd. Ken je die app? Meditation moments.  Eerst gratis en daarna elke maand de kosten van ongeveer 1 glas wijn( zoiets). Aanrader. En 24/24  te beluisteren. Muziek. Meditaties ets.  Ik heb er veel aan. Voor nu..slaap goed en morgen ( straks) een positieve dag. 

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst
Zojuist zei Marjolijn:

Nou. Ik dus ook .. alcohol brengt jou en mij geen oliebol.  Ik kon niet slapen. Ook niet erg. Heb een mok warme melk met honing gemaakt en een meditatie beluisterd. Ken je die app? Meditation moments.  Eerst gratis en daarna elke maand de kosten van ongeveer 1 glas wijn( zoiets). Aanrader. En 24/24  te beluisteren. Muziek. Meditaties ets.  Ik heb er veel aan. Voor nu..slaap goed en morgen ( straks) een positieve dag. 

Zojuist zei Marjolijn:

Nou. Ik dus ook .. alcohol brengt jou en mij geen oliebol.  Ik kon niet slapen. Ook niet erg. Heb een mok warme melk met honing gemaakt en een meditatie beluisterd. Ken je die app? Meditation moments.  Eerst gratis en daarna elke maand de kosten van ongeveer 1 glas wijn( zoiets). Aanrader. En 24/24  te beluisteren. Muziek. Meditaties ets.  Ik heb er veel aan. Voor nu..slaap goed en morgen ( straks) een positieve dag. 

dank je jij ook

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...