stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 21 minuten geleden zei Marjolijn: Dag Stroumfke. Als het zo lastig is als het boodschappen doen nu is , is het dan een idee vanavond een lijstje te maken en online te bestellen? Ik woon in Nederland en maak regelmatig gebruik van de service van picnic, ook vanwege lichamelijke mankementjes. Mij helpt het daarnaast ook qua het NIET doen van foute boodschappen ( lees: wijn). Daar nog nooit alcohol besteld/ gekocht. Ik heb geen idee of picnic in België zit. Maar vast ook een ander. Bezorgen kost mij niks en helpt mij enorm. In België is er vast ook zo'n winkel online. Wellicht een idee?? ( ik probeer slechts mee te denken).Succes. en ja dat kan het wachten alleen maar lichter maken, toch? hier kan je da ook maar dan moet je bijbetalen 1 x boodschappen op 5 dagen da zal ik wel overleven ik kan daarna toch rusten he
Marjolijn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dat is mooi dan @stroumfke. Ik probeerde slechts mee te denken. Succes
stroumfke Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei Marjolijn: Dat is mooi dan @stroumfke. Ik probeerde slechts mee te denken. Succes ik ga voorstellen a mijn vriendin om samen boodschappen te doen dan hoef ik zoveel niet te dragen dan hebben we elk ons boodschappenkarretje lady jane reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dat is mooi. Fijn dat je het je vriendin kunt vragen. Ik trachtte mee te denken, maar weet uiteraard te weinig van jouw persoonlijke situatie. Succes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden