flavieke Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden ik moet mijn mening bijstellen de eerste 2 a 3 dagen nuchter zijn moeilijk maar vanaf dag 4 dan wordt het pas moeilijk dan begint het weer te kriebelen en begint de craving of de goesting weer tot nu toe heb ik daar niet kunnen aan weerstaan maar vanaf vandaag gaat daar verandering in komen ik wil niet meer in het cirkeltje zitten van drinken nuchter drinken nuchter vroeger wist ik nooit waarom ik dronk tegenwoordig weet ik dit wel ik kom vanaf nu op het forum als ik craving of goesting heb ik ga dan ook naar mijn psychiater bellen zij kent mij al 20 jaar en weet hoe ze mij moet aanpakken ik ga ook naar iemand van de AA bellen ik wil uit die cirkel geraken
Adri03 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Je hebt gisteren nog gedronken en vandaag regent het weer mooie voornemens en beloftes. Waar hebben we dat eerder gezien? Zo wordt het natuurlijk nooit wat. Pak je problemen nu eens écht aan en hou op met steeds weer hoopvol aankondigen wat je wel niet allemaal weer tevergeefs van plan bent. Niet lullen maar poetsen! Mormel reageerde hierop 1
flavieke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 10 minuten geleden zei Adri03: Je hebt gisteren nog gedronken en vandaag regent het weer mooie voornemens en beloftes. Waar hebben we dat eerder gezien? Zo wordt het natuurlijk nooit wat. Pak je problemen nu eens écht aan en hou op met steeds weer hoopvol aankondigen wat je wel niet allemaal weer tevergeefs van plan bent. Niet lullen maar poetsen! ok je hebt gelijk
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 45 minuten geleden zei flavieke: ok je hebt gelijk Sorry, maar daarmee kom je niet weg. Je lijkt geen echte wil te hebben om te stoppen behalve dat de omstandigheden je daartoe dwingen. Ik denk niet dat het iemand hier iets kan schelen mocht je zeggen dat je eigenlijk niet wit stoppen maar moet. (En ja, ik besef dat ik zeer slecht geplaatst ben om hierop te reageren.)
flavieke Geplaatst 22 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 minuten geleden 1 uur geleden zei Mormel: Sorry, maar daarmee kom je niet weg. Je lijkt geen echte wil te hebben om te stoppen behalve dat de omstandigheden je daartoe dwingen. Ik denk niet dat het iemand hier iets kan schelen mocht je zeggen dat je eigenlijk niet wit stoppen maar moet. (En ja, ik besef dat ik zeer slecht geplaatst ben om hierop te reageren.) ik heb een duidelijke wil anders zou ik niet elke keer opnieuw nuchter worden dan bleef ik door drinken en zat ik niet op dit forum
flavieke Geplaatst 20 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 minuten geleden het is 16 u en het begint te kriebelen om een fles wijn te gaan halen maar ik ga dit niet doen vandaag blijf ik nuchter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden