kruimel Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Hoi,Ben net aangemeld en drink zo nu en dan te veel.Stom he soms wel een hele fles wijn, stom he.Ik ga nu slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Kruimel, kom je meepraten op de dagdraad ? Daar zitten we met zn allen. Even zoeken, je vindt het bij : ditjes en datjes, en dan de datum van vandaag zoeken. Je zit nu op thema'sZie je daar hopelijk x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Hoi Kruimel,welkom op ons forum.De eerste stap is gezet nu,ik zag je ingelogd en hoopte al dat je je zou melden.Als je wilt kun je je bij wie is wie voorstellenen we hebben een soort van huiskamer op de ditjes en datjes dagdraadper dag aangemaakt door degene die het eerst online is hier.Ik ben benieuwd naar je en hoop dat je je snel thuis zult voelen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Hoi Kruimel, niets is stom, zeker dit niet. Ik heb op zeer korte termijn verschrikkelijk veel bijgeleerd, alleen maar door hier te praten en openhartig te zijn. Stel je vlug eens goed voor bij wie is wie en zak eens af naar het dagbdraadje. In het begin lijkt het heel verwarrend daar, maar dat went en is eigenlijk een ongelooflijke hulp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden