Sanne60 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden hoi allemaal ik ben Sanne en ben aan het afbouwen middels tapering diazepam. Nu op 1,2 mg en probeer per 4 dagen 0,1 te minderen. Ik heb een angststoornis door /voor/tijdens burn-out ontwikkeld of had het al en daardoor alprazolam gaan nemen. Deze al afgebouwd en nu het laatste stuk diazepam. Ik wil eigenlijk geen fora meer lezen zoals benzo strijders want dat maakt me nog angstiger. Ik hoop hier ook wat te lezen en te ontmoeten over hoop, herstel en doorgaan. Niet opgeven. ik wil ook graag ondersteunen waar mogelijk en zoek ook (h)erkenning. Het is een moeilijke weg en hard werken naar herstel. ik heb net de Canimo gelopen naar Santiago en dan gaat het altijd beter. Nu op zoek naar een zinvolle dagbesteding. Fijn kennis te maken met jullie ☺️ Groetjes Sanne 🌻
Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Hoi Sanne, je schrijft dit op het alcoholgedeelte van het forum, een stukje verderop is een benzo afdeling. Heel veel sterkte en zachtheid gewenst, dat je leven maar steeds mooier mag worden!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden