redhead85 Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Beste lezer,Omdat ik eigenlijk niet meer weet wat goed is om te doen heb ik me op dit forum aangemeld.Ik ben een 24 jarige studente met een parttime managementfunctie. En zoals iedereen op dit forum heb ik een probleem met drank. Eerst besteeds ik er geen aandacht aan, aan het feit dat ik iedere avond bijna een fles wijn drink. Maar nu ondervind ik er problemen van. Mijn studie en werk leidt eronder. Ook mijn relatie doet het geen goed. De goede gezellige vrolijke dronk die ik vroeger had is nu een vervelende boze dronk geworden.Stappen zonder veel te drinken is er niet meer bij. Stappen, feestjes en het weekend uberhaupt staat in het teken van wijn. Nu drink ik nooit overdag, behalve bij feestjes overdag. Maar 's avonds kan ik in korte tijd genoeg achterover kieperen. Het lijkt dan (even) alsof alle zorgen verdwijnen en ik heb garantie op een goede nachtrust.Ik ben sinds een paar maanden in behandeling voor ADHD, hierdoor ben ik ook over mn drankgedrag gaan nadenken. Ik schaam me ervoor en wil er niet meer afhankelijk van zijn. Maar toegeven dat ik een probleem heb doe ik niet.Maar eigenlijk kom ik er niet meer omheen.2 weken geleden was ik op een verjaardag, zondagmiddag begon het al. Ik was van plan vroeg naar huis te gaan maar ja... de wijn kwam op tafel. Tegen middernacht gingen vele naar huis, ik kreeg de mogelijkheid met mensen mee naar huis te rijden maar dat deed ik niet, het was immers nog érg gezellig.Tijdens de voettocht naar huis ben ik ernstig ten val gekomen. Verwondigen aan mn gezicht en 2 tanden eruit. Ik weet waar het door komt, ik had te veel op. Maar jeetje... wat schaam ik me. Want tja, iedereen wist wat ik gedronken had.De vraag van iedereen was ook, hoeveel had je op, of, had je gedronken ofzo? Ik ben er enorm verdrietig om, dat ik het zelf zo ver heb laten komen, *** 2 tanden uit mn mond!Ik ben er dan ook klaar mee, die vernedering voor mezelf iedere keer.Maar ik durf het g