Spring naar bijdragen

Verhuizing Druppie


bolletje

Aanbevolen berichten

Sorry Caro dat ik over je heen walste. Verhuiswagen komt donderdag helaas want moet vrijdag weer terug voor de notaris maar donderdag staat vast. Om 8 uur zijn ze hier en sjees er achter aan of alles kee gaat. Vrijdag weer terug naar Amsterdam voor alle afhandelingen dus drukke week. Morgen kom ik de sleutel halen en hoop je dan ff te zien met de lieve doggy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

He he daar is druppie weer.

Dank voor jullie hulp en medeleven. De wereld ziet er toch anders uit met zoveel steun.
Ja de verhuizing is een feit en al zit ik in de rommel nog dan ben ik tenminste over na deze landsverhuizing hahaha.
Tuurlijk is de flat te klein maar moet het omdraaien mijn spullen zijn te groot en te veel.
Ach de kringloopwinkel hier in het dorpje is erg blij met me. Ze hadden zowaar mijn bankje verkocht binnen enkele uren voor 9.50. Huh? hahaha. Mijn hele dure pannenset mocht weg (ben inductie gaan koken) en tot hun grote vreugde leverde het 10 euro op. Ach zal er maar om lachen toch en hoop dat ze er gelukkig mee zijn. Is het in elk geval goed terecht gekomen denk ik nu maar.
Mijn klusjesman die naast de winkel woont neemt echt alles mee tot het piepeschuim toe, mooi opgeruimt staat netjes.
Komt wel kee hier. Het is een mooi dorpje en klusjesman weet veel te vertellen over de geschiedenis ervan wat ik wel erg leuk vind.
Och dat het flatje klein lijkt komt door mijn grote en vele spullen maar het zijn wel de mijne dus voelt best vertrouwd en niet op visiete in je eigen toko. Nieuwe meubels komen later wel nu eerst wortelen. Het belangrijkste is dat ik geen trappen meer hoef te lopen en dat ik me veilig voel voor eventuele lekkages want als je dat een paar keer hebt meegemaakt ben je bang voor elke regenbui. Nu hoor ik dat niet meer dus slaap er lekker doorheen en als ik met Banjootje na haar laatste rondje thuis kom kijk mijn ogen uit want er zijn geen trappen meer.
De zorg voor gehandicapten gaat hier sneller en is beter geregeld dus drupje gaat hier oud worden en anders verkoop ik de tent weer hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...