christian Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Ik ben niet een hele grote drinker, Maar soms komt het voor dat ik echt veels te veel drink. Ik gaan dan van bier over op sterk, en kan te maken krijgen met een blackout. Vaak doe ik dit dan ook in combinatie met blowen. Zoals ik al zei gebeurt het niet vaak, maaar als het dan gebeurt, gebeurt het ook goed!!. Ik ga drinken omdat ik gevoelens van eenzaamheid ken, of doordat ik teveel energie heb in de avond, en niet weet ik met mezelf aan moet in mijn huis. Ik zou dit graag doorbroken zien worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
christian Geplaatst 26 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Bedankt voor de tip, hoe kun je trouwens weer je account verwijderen, als ik dit nodig vindt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
christian Geplaatst 26 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 En hoe verander ik mijn naam, die bij mijn profiel wil gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Christian, je bent een beetje verdwaard enk ik,ik denk dat je je account alleen via de moderatorkunt laten verwijderen, als het al kan, en je naamkun je in elk geval alleen via hen veranderen.Dus je kunt het beste als je dit leest even onder een berichtklikken (vertel dit aan een moderator) en je vragen/wensen schrijven.succes en tot schrijfs op de andere dagdraadjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden