Otje Geplaatst 3 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 De geboden om te slapen * Elke avond 1 uur lopen met de hond* Elke ochtend 1 theelepel olijfolie op de nuchtere maag (bwuh....)* Na 21.00 geen koffie meer. * 1 x in de week vlees eten, minimaal* Veel bananen eten* Voor twaalf uur in bed* Toegeven aan een dutje* Slaapmuziek aanzetten * Mn hondje waakt over mij. * Zo min mogelijk tevee kijken, liever vlammetjes in de kachel kijken* Leren geluid te flilteren* Melk in huis hebben* Bloknootje naast bed voor alles op te schrijven wat ik bedenk en niet mag vergeten zodat ik het los kan laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Goede service, bestelling was 2 dagen later al binnen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Heb een winkeltje gevonden waar je klaproos kan kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 als het een bekend keten is wil je het me dan pn-en Beyh?Ik houd niet zo van bestellen via internetal is het best goedkoop daar, iets van €6- 7-maar naar verhouding dan weer verzendkosten en wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ik vertrouw het ook niet zo via internet. Ze hebben het in de Pepermolen. Allemaal nattuurlijke middeltjes hebben ze daar en via internet ben je veel meer kwijt i.v.m. verzendkosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Die ken ik nietje woont vast niet in de Randstadzal eens de Tuinen proberenik heb wel een proefpakketje van Wapitihop en valeriaan, maar eigenlijk slaap ik meestal gewoon goeddus meer voor het ideewarme melk met annijsen ff lezen in beddan ben ik zo vertrokkennu dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 De Tuinen heeft het niet. Heb ik al gevraagd. Moet ik het naar je opsturen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Nee hoor hoeft niet, bedanktdie Wapiti werkte vannacht primade hele nacht zonder de gebruikelijkeonderbreking. Als ik verander weet ik je te vinden:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden