Mams1234 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hoi iedereen , Ik doe even mijn verhaal hier omdat ik wil weten wat jullie er van vinden en omdat ik denk dat misschien anderen hier ook iets aan kunnen hebben. Ik ben al 4 jaar verslaafd aan tramadol. 8x 100 mg per dag. Heel veel dus. Heel vaak al geprobeerd te stoppen en af te bouwen maar nooit gelukt. Ik had vreselijke afkick verschijnselen. Enkele weken geleden ben ik met mijn arts er samen achter gekomen dat ik ADD heb. Nou ben ik 2 weken geleden begonnen met Ritalin. Ik voelde me zo veel beter dat ik dacht hee laat ik nu is die tramadol minderen kijken of het lukt. Ik neem er nu nog 3 per dag en mijn Ritalin. Ik heb 0 afkick verschijnselen. herkent iemand zich hier ook in? Ik vind het namelijk best wel raar , al die tijd een zware strijd gehad en nu kan ik het dus zomaar ineens laten staan? Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en meningen.
MijnGerrit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hallo Mams1234, Allereerst welkom op dit forum. Ik heb geen inhoudelijke reactie voor je, maar misschien wel een tip om reacties op je vraag te krijgen Je hebt je bericht nu geplaatst op het onderdeel Naast ons. Dat is bedoelt voor partners, ouders, broers en zussen, goede vrienden etc. van mensen die met een verslaving kampen. Ik denk dat je meer kans maakt op het onderdeel Drugs de baas. Je kunt je tekst gewoon kopieeren en daar nogmaals plaatsen. Wel fijn dat het werkt, zoals je beschrijft! Houden zo!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden