lady jane Geplaatst 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst 2 december 2010 om 19.40 uur is de goede link geplaatst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst 2 december 2010 Hij doet ut niet Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2010 geduld Mup, ik ben het aan het lerenmaar ben echt een digibeethet komt hoop ik binnen 45 minanders moet ik het naar iemands privé-mailsturen die het plaatst voor me, zulke leuke foto's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2010 Ze komen echt hoor, alleen via een omweg:Dhet wordt tijd voor vakantievoor mij dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst 2 december 2010 Hierbij, namens Jane, een link naar de fotoserie Wintereinbruch:WintereinbruchVeel kijkplezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2010 Wat heerlijk he, zo'n Whizzkidthnx Marc:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst 2 december 2010 Marc is ook gelijk gepromoveerd tot internet dokter:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst 2 december 2010 Erg leuk Jane. Sommige foto's doen me denken aan de winter van '79. Toen zaten we hier in het noorden totaal ingesneeeuwd. Metershoog lag het. Brrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Vanuit 26 graden, met maar een héél klein beetje leedvermaak:klik even op Marc's posting van 19.40 uur en zie: het kan nog véél ergermet de sneeuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden