Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ben 39 jaar jing, ik was 20 jaar in gebruik van cocaïne en ben sinds 25-6-2025 gestopt met gebruiken. Dit bereikt door zelf mijn persoonlijke "rock bottom"te bereiken en mij aan te melden bij tactus om met " verslaving de baas"te starten. 

Ik zit nu nog in deze behandeling en die is nu nog 3x daarna is dit afgerond. 

Van het niet meer zien zitten van t leven, naar dagelijks gebruiken meer en meer en elke smoes om het voor mezelf te verantwoorden tot aan de financiële problemen aan toe, een intense periode waarin veel gebeurde en ik geen uitweg meer zag. 

Nu terug kijkend naar die periode ben ik trots op de stappen die ik gemaakt heb! De gedachten dat ik toch niks te bieden heb,  en mijn  gebruik alleen mij schaad zijn van de baan  Ik heb inzicht en kennis van zaken gekregen en zelfkennis ervaren  door opdrachten. 

Voor mijn was een persoonlijke "Rock bottom" nodig om de knop om te kunnen zetten, als die eenmaal om is en je wilt echt niet meer in shit verder, bent er qua "mindset"klaar voor dan ( in mijn ervaring) kan je doelen gaan bereiken. Ik ben er nog lang niet .aar heb stappen gemaakt die ik voorheen niet eens mogelijk achte.

Deze succes ervaringen en de steun vanuit de groep geven mij kracht en positieve drive om deze weg te blijven volgen!

Ik heb veel aan gelijkgestemden en mensen die in het zelfde schuitje zitten/zaten dat doet het stukje "er voor staan" teniet. Al is het mijn proces en zal het vanuit mij moeten komen, deze zaken helpen mij hier goed bij. 

Hierom wilde ik mij even voorstellen, hopelijk op de juiste plek? Ik probeer vast mogelijkheden uit voor als ik uit behandeling ben, aangezien dit voor mijn proces positief is. Als ik hiermee anderen kan helpen/motiveren is dit alleen maar mooi meegenomen.

Dank voor het lezen en iedereen succes met zijn of haar proces💪🏾

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...