Gaby Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 http://www.nieuweopenbaring.nl...&file=article&sid=493misschien voor sommigen van ons weleens interressant om te beluisteren, spiritueel gezien,3e download van boven wie weet kunnen jullie laten horen hoe jullie hier over denken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 enge mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Dit is niet aan mij besteed.Ik krijg altijd het gevoel bij dit soort religieuze organisaties dat ze onvrede, zwakte, kwetsbaarheid bij mensen misbruiken om ze te winnen voor zichzelf. En een nieuwe afhankelijkheid creëren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Het meest zinloze vind ik nog wel om het negatieve af te schuiven op een duivel of zo iets. Nee, ik heb een stukje "donker" in mij net als ieder ander en dat ik niet van de zuip kan blijven is niet de schuld van een macht buiten mij maar is lekker helemaal mijn eigen irritante probleempje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden