Gaby Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 De jaarlijkse conventie wordt gehouden van 30 september t/m 2 oktober 2011 in LunterenHet thema dit jaar is 'Emotionele Nuchterheid'.Iedereen die zich betrokken voelt bij de ziekte alcoholisme is van harte uitgenodigd.Meer informatie in de bijlagen."><B">http://www.aa-nederland.nl/index19.phpscroll door naar beneden tot ''conventie 2011''ik ben zelf nooit op zo'n conventie geweest maar ik heb er hele goede verhalen over gehoord, er schijnt een hele goede energie te ''hangen'' en mensen worden echt geinspireerd, misschien leuk om daar af te spreken?*aanpassing; het is niet in het jaar 201 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 30 september t/m 2 oktober 201 in 201 ??????waar ligt lunteren in godsnaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 In Gelderland Snoepie...Staat erbij hoor hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Gaby,Ik heb ook wel interesse om te gaan,echter dan alleen op zaterdag 1 Oktober (moet vrijdag nog werken)Misschien leuk om aldaar elkaar te ontmoeten.Laat maar horen of je dat leuk vind.Ben er zelf nog nooit geweest, maar ik heb al veel motiverende verhalen erover gehoord... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Als ik ga ben ik ookvan plan om alleen de zaterdag te gaan, want ik moet ook vrijdag en zondag werken, maar lijkt me hartstikke leuk Blondie nog meer liefhebbers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 ik zie het tegen die tijd wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 even omhoog halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Helaas, ik kan niet... Werken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ik weet niet of je nog gaat Gaby, maar ik wens je een mooie dag toe mocht je morgen afreizen naar de conventie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Gabs, mis je al een paar dagen ik hoop dat het goed gaat met je? En ik ben ook wel benieuwd naar de conventie of je nog geweest bent en er frummers hebt ontmoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden