Nien Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Ik doe mee!!! Ik train elke dinsdag via de Brijder en dan nog 2x per week zelf. Mijn doel is de Dam tot Dam 2012. Maar de evenementen van de Runningtherapie vind ik een hele goede om aan mee te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 ola, hoe staat het hiermee? ik zou wel mee willen doen, maar ben ik dan niet te laat en wanneer is de dam tot dam? Ik ga trainen, iemand nog suggesties? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Ik kan nu 15km hardlopen hoe lang is die Dam tot Dam loop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Zo, laatst 16.5 km gelopen. In regen en tegenwind. Ik heb er 2.5 uur over gedaan. Das te lang of niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misschien Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Het gaat om je eigen doelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden