Miesss Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Heyhoi allemaal, Mijn vriend zit nu sinds 5 weken in een kliniek in Zuid Afrika. mee hebben al ruim 5 jaar een relatie en dit is de 3e keer dat hij is opgenomen. Ik ben altijd op de automatische piloot verder gegaan en geen meetings voor mijzelf gepakt. (Nar-anon bijvoorbeeld) maar nu ben ik tegen de muur aangelopen en ben ik mijzelf kwijt geraakt. nu was mijn vraag is er iemand die mijn sponsor wil zijn? Zodat ik als er iets is ik diegene kan bellen/appen etc. Om even mijn hart te luchten. En ervaringen uitwisselen met elkaar. Veel liefs Michelle
MijnGerrit Geplaatst gisteren om 13:31 Rapport Geplaatst gisteren om 13:31 Hoi Miesss, Misschien heeft iemand zich al gemeld voor je. Ik denk echter van niet; het is onder dit onderwerp nooit zo druk en veel forumdeelnemers zijn wat terughoudend bij nieuwe mensen volgens mij. Je kunt ook eens op de afdeling voor naasten kijken, onderaan het forum https://forum.verslavingdebaas.nl/forum/74-naast-ons/ Misschien heb je daar wat aan, hoewel het daar ook niet echt druk is. Nar-anon, al-anon of de zelfhulpgroepen van Intact zijn misschien toch wel goed voor je; evenals de cursus voor naasten. Hou je goed.
Jouce Geplaatst gisteren om 16:55 Rapport Geplaatst gisteren om 16:55 Hoi Miess, Ik ben hier net nieuw en las jouw bericht. Mijn (ex) vriend of toch niet… geen idee hoe en of nog verder gaan…. gaat deze maand ook naar zuid afrika. Ik vond het heel herkenbaar om te lezen dat je niet meer weet wie je nu eigenlijk bent. Ikzelf ben nu sinds half januari gestopt met drinken omdat ik dat de laatste jaren veel ben gaan doen. Pas toen ik gestopt was kon ik pas stoppen met de relatie. Het heeft me in korte tijd veel gebracht maar je komt toch wel vaak bij je echte ik uit en dat is erg lastig en verwarrend. Ik hoop je te horen! Groetjes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden